י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רומז לבאות?

נתניהו מצהיר: "יש אפשרות של עריקים מכחול לבן"

על רקע הסקרים שרובם לא מנבאים רוב לגוש הימין, ראש הממשלה טען בראיון כי קיימים עריקים מהמפלגה של גנץ: "אני לא יכול לפרט" | בנוסף תקף את סער: "הוא מתרסק כרגע" | מאידך, בנט רומז לעריקים דווקא מהליכוד: "מתוך הליכוד לא יתנו לביבי לקחת את המדינה לבחירות חמישיות"

נתניהו מצהיר: "יש אפשרות של עריקים מכחול לבן"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

5 ימים לבחירות ובבליץ' ראיונות וכנסים, ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר (חמישי) בראיון כי יש סיכוי לעריקים, ודווקא מכיוון של 'כחול לבן'.

"אני לא יכול לפרט אבל זו אפשרות שקיימת רק אם יהיו לנו 61. אני מניח שזה יקרה גם מכחול לבן. לא גנץ עצמו אבל גם מגנץ", טען בראיון ל'ערוץ 20'.

מנגד, שרת העלייה והקליטה פנינה תַּמֶנוֹ־שֶׁטֶה מ'כחול לבן' הפריכה את הטענה של נתניהו: ‏"למפיצי הפייק ניוז מהליכוד ומיש עתיד שיוצאים מנקודת ההנחה שאולי מיכאל ביטון ואני נעזוב את כחול לבן לאחר הבחירות ו"נערוק" להגדרתם לליכוד, מעבר לזה שאתם מוציאים דיבתנו בשקרים- אתם נופלים להנחה שיש בה ניחוח גזעני שחושד שדווקא האתיופית והמזרחי יעברו לנתניהו. תנוחו זה לא יקרה!".

בנוסף על רקע המתיחות בין שני הצדדים, התייחס נתניהו לבנט ואמר: "אני כבר שלושה ימים אומר לבנט, תתחייב נפתלי לממשלה בלי לפיד ובלי רוטציה. הוא רוצה להיות ראש ממשלה, אבל אצלי אי אפשר אז הוא מתכוון להקים ממשלה עם לפיד".

נוסף על כך, ראש הממשלה התייחס למצב הסקרים ואמר: "אנחנו רואים בסקרים שלנו שיש מעבר בין המפלגות שמתיימרות להיות ימין - חזרה ליכוד, כי הן מבינים שאני מבטיח ממשלת ימין חזקה".

נתניהו תקף כי סער ירד במנדטים: "הוא מתרסק כרגע. לא ישאר ממנו הרבה, משום שלפיד שותה אותו. ישאר ממנו מעט בכלל. המצביעים יודעים שהוא לא יהיה ראש ממשלה, אז הם לא מצביעים לו".

מנגד, יו"ר ימינה נפתלי בנט רומז שיהיו עריקים דווקא מהליכוד לממשלה בראשותו. בראיון הערב לאריה ארליך ויוסי אליטוב ברשת ב', אמר בנט: "יש הרבה אפשרויות איך להקים ממשלת ימין בכל מיני קונסטלציות. אני אומר בוודאות – מתוך הליכוד לא יתנו לביבי לקחת את המדינה לבחירות חמישיות".

בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן בני גנץ נפתלי בנט פנינה תמנו שטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד