ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שינוי מפתיע לאחר 30 שנה

פתח תקווה: התפתחות תורנית מרשימה | צפו בתיעוד

בעוד עיני כולם נשואות אל הזירה הפוליטית הארצית התוססת, הולכת ומתחזקת בזירה המוניציפלית העשייה והפעילות של שומרי התורה והמצוות בעיר פתח תקווה | ראש העירייה בטקסים: מעריך את נציגי ש"ס בעיר

פתח תקווה: התפתחות תורנית מרשימה | צפו בתיעוד
כנס בני תורה פתח תקווה צילום: דוד צוברי

העשייה התורנית בעיר פתח תקווה ידועה כבר מימים ימימה עת זכתה לעדנה בשנים האחרונות בכלל, אבל תחת שלטונו של ראש העיר המכהן רמי גרינברג חל מפנה מרשים, כאשר צרכי הדת בעיר מקבלים אוזן קשבת לא פחות מצרכי שאר התושבים.

אתמול (רביעי) נערכו בעיר מספר אירועים לציון ההתפתחות המרשימה של העשייה הרוחנית והתורנית בעיר. הראשון שבהם מעמד הכרזה על קבלת המבנה למוסדות 'מדרש הרמב"ם' בראשות הרה"ג ר' אברהם חפוטא.

האירוע השני היה הכרזה על מעבר משרדי העירייה שהיו בבית התלמיד ברחוב סלומון בעיר למקום חדש, לטובת מיקום למרכז תורני שיכלול כולל, בית הוראה, והיכלות ל-2 מניינים. ׳מניין בני תורה׳ מרכז העיר, והמניין השני עבור ׳היכל יצחק׳ המתפללים בנוסח מרוקאי, לצד ספרייה לציבור החרדי ומקום עבור כלל הפעילויות והחוגים ושאר צרכי הקהילה התורנית במקום.

ראש העיר רמי גרינברג עמד בדבריו ושיבח את הפעילות של נציגי ש"ס בעירייה המסייעים לכל פונה אליהם, בכל נושא, ברצינות ובהגינות. הוא הוסיף והסביר כי החליט על מעבר פעילות העירייה לטובת פעילות הקהילה התורנית, לאור כך שהמקום ממוקם בלב ליבו של האזור התורני בעיר.

שר הפנים אריה דרעי השתתף אף הוא באירועים, ובדבריו הביע שמחה על התחזקות והתבססות הפעילות בעיר. תוך שהוא מדגיש את החשיבות של ההצבעה עבור תנועת ש"ס על מנת שפעולות חשובות כגון אלו יוכלו להמשיך ביתר שאת.

מ"מ ראש העיר יו"ר ש"ס בפתח תקווה אליהו גינת אמר הערב ל'בחדרי חרדים: "אני מציין לשבח את ראש העיר הדואג לכל פינה בעיר, לכל המגזרים. פעילות ראש העיר כבר הפכה לשם דבר, ואנחנו מאד מוקירים ומעריכים את הפעילות הקדושה של ראש העיר".

"בימים האחרונים אישרנו בעירייה 2 מיליון ו-3 מאות אלף ₪ תוספת עבור בנייה של תלמוד תורה 'נטיעים' בעיר מעבר לתקציב של משרד החינוך. כמו כן אישרנו עבור ישיבת ברכת אברהם 3 מיליון ₪ עבור הבנייה שם. ועוד ועוד פעילויות חשובות בעירייה", הוסיף גינת, וסיפר על מאות ואלפי הפניות המתקבלות אצל חברי ש"ס בעיר, לדבריו אין פנייה שלא מטופלת, ואפילו אם במקרים מועטים מקבלים תשובה שלילת, אנחנו מנסים לעזור ולסייע בכל מה שמתאפשר וברוב מוחלט של המקרים אנו מביאים תוצאה חיובית עבור הפונים אלינו.

 

בני תורה ש"ס פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד