י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אש בעיניים

הגר"י סילמן: קשה לי להסתכל על הציבור החרדי כרגע • צפו

במעמד חברי הכנסת של המפלגה התכנסו הערב בבני ברק פעילי דגל התורה לצד חברי הכנסת של הסיעה בראשות הרבנים | הראב"ד הגר"י סילמן זעק במהלך דבריו הנוקבים בכינוס נגד האדישות הפושה בציבור "לא רואים פרצופים עם אש בעיניים"

הגר"י סילמן
הגר"י סילמן צילום: מוטי גרין

ביום שלישי הקרוב יצאו המוני בית ישראל לקיים את מצוות 'ועשית ככל אשר יורוך' ולהצביע כדעת רבותיהם, איש על מחנהו ואיש על דגלו. הערב (חמישי) הגיע הראב"ד הגר"י סילמן לכנס פתיחת מטה דגל התורה ובדברים חוצבים תקף את האדישות שאחזה בציבור.

הכנס נערך בהשתתפות למעלה ממאה פעילים ועסקני הקהילות בבני ברק. כאשר בראש הכינוס, עמדו יו"ר דגל התורה חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, יצחק פינדרוס ואליהו ברוכי. לצד מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה וסגן ראה"ע מנחם שפירא. את הכינוס, אירח ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין.

בפתח דבריו התייחס כאמור הגר"י לאדישות שאחזה בציבור וזעק מדם ליבו: "האמת אומר ואדבר בצורה קצת בוטה, קשה לי להסתכל על הציבור החרדי כרגע! לא רואים פרצופים עם אש בעיניים וזו מטרת הכינוס שכל אחד יצא מפה עם כזה אש בעיניים שלא רק שכשהוא יחזור לקהילה שלו עם כזו התלהבות ומרץ שלא רק שכולם יצביעו אלא יביא לפיד של קדושה שכיבה את התפקיד של הטומאה בעולם".

עוד הוסיף: "אש כזו שתעלה לשמיים עד האבות הקדושים שיעידו בפני כיסא הכבוד לבנים שלך איכפת מביזוי כבוד שמיים, הם פועלים בכזו התלהבות למען שמך הקדוש שוודאי מגיע להם סיוע והצלחה בכל העניינים".

עוד השתתפו בכינוס, רב השכונה הגרי"א שוורץ, הגר"י ליברמן. את המשא המרכזי, נשא הראב"ד הגר"י סילמן. עוד נשאו דברים, הגרי"א שוורץ, ראש העיר הרב אברהם רובינשטין, וח"כ גפני.

דגל התורה הרב יהודה סילמן בחירות לכנסת ה 24 יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד