י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במהלך ציון 100 מיליון חיסונים

סנילי? ביידן כינה את סגניתו "הנשיאה האריס"

אחרי שכינה את פוטין "רוצח" והיו מי שהרימו גבה לשמע המילה וסיכון היחסים, הנשיא מתבלבל אולי ומכנה את סגניתו "הנשיאה האריס" ולא בפעם הראשונה. האם בקרוב יעביר לה את המושכות כפי שהביע טראמפ את חששו במהלך מערכת הבחירות? ימים יגידו

סנילי? ביידן כינה את סגניתו "הנשיאה האריס"
הנשיא ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כינה אתמול (חמישי) את סגניתו, קמלה האריס, "הנשיאה האריס", במעמד בו חגג את מבצע החיסונים של הממשל האמריקני שמתקרב ל-100 מיליון מנות חיסון נגד קורונה שכבר הוזרקו.

ביידן אמר בנאומו בבית הלבן: "כעת כאשר הנשיאה האריס ואני סיירנו בסיור וירטואלי במרכז חיסונים באריזונה לפני זמן לא רב, אחת האחיות שם באותו סיור שנתנה זריקות לאנשים, אמרה שכל זריקה היתה נדמית לה כמו מתן מנה של תקווה".

האריס הצטרפה לביידן ונאמה אחריו, אך תגובתה לטעות של ביידן לא תועדה בווידיאו הרשמי של הבית הלבן. זאת לא הפעם הראשונה שביידן מעניק להאריס קידום.

בדצמבר האחרון התייחס ביידן להאריס כנשיאה הנבחרת בעת שדיבר על כך שהם קיבלו בפומבי זריקות חיסון נגד קורונה. "לקחתי את זה כדי להשרות אמון לחיסון בציבור, הנשיאה הנבחרת האריס לקחה את החיסון היום מאותה סיבה", אמר אז ביידן.

במהלך הקמפיין לנשיאות בשנה שעברה, הנשיא דאז, דונלד טראמפ, האשים את ביידן לעתים קרובות בבעיה נפשית וטען כי הדמוקרטים יפעילו את התיקון ה-25, ויחליפו את ביידן בסגניתו קמלה האריס. כזכור באירוע בבית הלבן החודש הזכיר ביידן את שר ההגנה, לויד אוסטין, והתייחס אליו כאל "הבחור שמנהל את המדים ההם שם" לאחר ששכח את שמו.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח כי, ביידן יערוך את מסיבת העיתונאים הראשונה בבית הלבן ביום חמישי הבא לאחר ששבר שיא של יותר ממאה ימים ללא מסיבת עיתונאים כמעט חודשיים מאז שמונה לתפקיד.

קמלה האריס ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד