ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סקר בחירות אחרון

מהפך מעודד: הליכוד צוברת תאוצה; מי מסתמן כהפתעת הבחירות

בעוד ארבעה ימים תצעד ישראל אל הקלפי | על פי סקר שנערך ע"י מכון דיירקט פלוס אשר חזה במדוייק את תוצאות הבחירות האחרונות, רה"מ נתניהו כאן כדי להישאר, מפלגת הליכוד בראשותו זוכה ל-32 מנדטים והגוש כולו מגיע לרוב הנדרש בכדי להקים ממשלה | הגוש החרדי נותר יציב

מהפך מעודד: הליכוד צוברת תאוצה; מי מסתמן כהפתעת הבחירות
ספירת הקולות בוועדת הבחירות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מכון דיירקט פולס, אשר חזה במדוייק את תוצאות הבחירות האחרונות, מציג את סקר הבחירות האחרון לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד ארבעה ימים, לפיו חל מהפך בתוצאות כשהליכוד מתחזקת לעומת מפלגות השמאל שמתרסקות. לנתניהו יש 61 מנדטים להקמת ממשלה.

על פי הסקר, אילו הבחירות לכנסת ה-24 היו נערכות היום, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבלת לא פחות מ-32 מנדטים, בעוד יש עתיד של לפיד נופלת ל-17 מנדטים.

את המקום השלישי כובשת במפתיע ישראל ביתנו של ליברמן שמסתמנת כהפתעת הבחירות ומקבלת לא פחות מ-9 מנדטים. ימינה של בנט עם 8 בלבד.

הגוש החרדי נותר על עומדו, כשש"ס בראשות אריה דרעי מקבלת 9 מנדטים כמו בבחירות האחרונות, ויהדות התורה עם 7 מנדטים.

תקווה חדשה של סער צונחת ל-7 מנדטים. כחול לבן חוזרת ובגדול עם לא פחות מ-7 מנדטים. הרשימה המשותפת-7 גם היא. הציונות הדתית עם 5. העבודה, מרצ ורע"מ עם 4 כל אחת. הכלכלית של זליכה לא עוברת את אחוז החסימה.

מפת הגושים: גוש נתניהו עם בנט עם 61 מנדטים, גוש להחלפת נתניהו עם 56 מנדטים. רע"מ עם 4 מנדטים.

המדגם האחרון לבחירות 2021 נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריכים ה- 17 עד ה- 18 במרץ 2021, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 6,436 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל לרבות דוברי ערבית, רוסית והחברה החרדית. טעות הדגימה הסטטיסטית 1.2%+- בהסתברות של 95%.

בחירות 2021 ביבי נתניהו איווט ליברמן בני גנץ יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד