י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בחירות בניו יורק

המועמד לראשות העיר גינה את BDS ומצפה לבקר בישראל

אנדרו יאנג, המתמודד לתפקיד ראש העיר ניו יורק מגנה את תנועת BDS שמתנגדת לדבריו לקיומה של מדינת ישראל ומכנה אותה אנטישמית. לדברי המועמד הדמוקרטי, הוא מצפה לנסוע לישראל כראש העיר

המועמד לראשות העיר גינה את BDS ומצפה לבקר בישראל
אנדרו יאנג נערך לבחירות צילום: מתוך הטוויטר שלו

ביום שישי האחרון פרסם אנדרו יאנג, המועמד הדמוקרטי לראשות עיריית ניו יורק הצהרה בכל הנוגע לישראל, ואמר כי הוא מצפה לבקר בישראל כראש עיר.

"אמש, בפורום, השתמשתי בבחירה גרועה של מילים בנוגע לתנועת ה-BDS וזה גרם לכאב לאנשים רבים. תנועת ה-BDS לא מכירה בזכותה של ישראל להתקיים, אי הכרה בזכותה של ישראל להתקיים היא אנטישמית, אני מתנגד בתוקף ל-BDS, כפי שאמרתי אינספור פעמים, אדבר עם מנהיגים בימים הקרובים לפני פסח כדי לוודא שהם יודעים מה בליבי, אני מצפה לנסוע לישראל כראש העיר ולקדם את הקשרים הכלכליים החזקים בין ישראל לניו יורק".

ההצהרה של יאנג הגיעה לאחר שתומכי התנועה האנטישמית שמתנגדת לזכותה של ישראל להתקיים זעמו על דבריו של יאנג, שמצידו הבהיר שהוא לא התכוון לפגוע בהם, אך לאחר יומיים הוא פרסם הודעת הבהרה בה הוא גינה את תנועת ה-BDS בגלל שהיא מתנגדת לקיומה של ישראל כמדינה יהודית.

פוליטיקאי חרדי, דניאל רוזנטל, פרסם גם הוא הודעה בנושא באתר Yeshiva world news, והודיע על תמיכה במועמדותו של יאנג לראשות העיר: "כפי שהבהיר אנדרו יאנג היום, דיברתי איתו פעמים רבות לפני שתמכתי בו, אני בטוח כי עמדתו של אנדרו מעולם לא השתנתה, הוא מתנגד בתוקף ל-BDS, הוא מאמין שהארגון אנטישמי ויעשה כל שביכולתו להילחם בזה כראש עיר". כך רוזנטל.

מועמד לראשות העיר בחירות לראשות העיר אנדרו יאנג BDS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד