י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש נקודה אופטימית

עמית סגל: החשש המרכזי של נתניהו ולפיד

במהדורת החדשות הערב פתח עמית סגל והסביר את החששות שעומדות כעת בפני שני מובילי הגושים. לדבריו, שניהם רואים את הסקרים האחרונים המעודדים לגוש הימין, וכל אחד מהם חושש מאפקט הסקרים על קהל בוחריו

עמית סגל: החשש המרכזי של נתניהו ולפיד
לפיד ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יממה וחצי לפתיחת הקלפיות והמערכת הפוליטית דרוכה מאי-פעם. ארבע מפלגות ניצבות על סף אחוז החסימה, וכל אחת מהן שתתרסק - תגרום לשינויים דרמטיים בגושים.

פרשן חדשות 12 עמית סגל מסביר כי "זו מערכת בחירות מאוד מוזרה שהתנהלה באופן חסר תקדים ואולי אף תגיע לסיומה באופן כזה". סגל מסביר את החששות הקיימים אצל כל אחד ממובילי הגושים: נתניהו חושש בעיקר מהשאננות בעקבות הסקרים המעודדים של סוף השבוע שנתנו את התחושה שהימין בדרכו ל-61, בנוסף לכך, עומדת המסורת שמספרת כי הימין מגיע פחות לקלפיות מאשר השמאל-מרכז.

פרשן חדשות 12, עמית סגל. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

במחנה השני מסביר סגל, יאיר לפיד והמפלגות שסביבו חוששים בעיקר מאדישות ודיכאון בעקבות אותם סקרים שמציבים את הימין כפסע מממשלת 61. 

לכן מסביר סגל, שני המובלים בשני המחנות עמלים כעת כדי להגיע לכמה שיותר אנשים: נתניהו עושה זאת הערב בכנס, לפיד ממשיך לחרוש את הארץ.

סגל גם מצביע על נקודה אופטימית: יכול להיות שנדע את התוצאות הרבה לפני שחשבנו. הסיבה לכך לדבריו, היא משמחת: מגפת הקורונה דועכת ולפיכך החשש בוועדת הבחירות ממאות אלפי מבודדים וחולים - נראה שלא מתממש.

עמית סגל יאיר לפיד בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד