י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נאבקים על המנדט השביעי

דיווח: ליצמן וגפני זעמו על נתניהו מחשש לזליגת קולות

בסיעה האשכנזית חוששים מאיבוד המנדט השביעי לבצלאל סמוטריץ' שעל פי כל הסקרים יציב הרחק מעל אחוז החסימה. לפי דיווח הערב, גפני וליצמן ניהלו שיחה קשה עם נתניהו, בו הם רואים אחראי לזליגת קולות חרדיים לציונות הדתית

דיווח: ליצמן וגפני זעמו על נתניהו מחשש לזליגת קולות
ליצמן/נתניהו/גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שדווח לראשונה הבוקר (ראשון) ב'בחדרי חרדים', כי בסיעות החרדיות ובפרט ביהדות התורה זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפועל למען מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' בראיונות שהעניק לתקשורת החרדית, וכן מול בית הגר"מ מזוז - החרדים ניהלו שיחה קשה עם בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, ראשי יהדות התורה יעקב ליצמן ומשה גפני ניהלו "שיחה קשה", כך על פי הדיווח, עם ראש הממשלה בעקבות הסיוע שלו לבצלאל סמוטריץ׳ כשהחשש הוא שהקולות יגיעו על חשבון הציבור החרדי.

גורמים בסיעות החרדיות אמרו מוקדם יותר היום ל'בחדרי חרדים': "זה לא הוגן שנתניהו הולך לנו על הראש ומבקש מקולות פוטנציאלים שלנו לתמוך בסמוטריץ', אנחנו מזכירים לו שהוא צריך גם את כל יהדות התורה ל-61". הגורמים הוסיפו ואמרו, "נתניהו צריך לגייס קולות מאחרים כמו בנט וסער ולא על חשבוננו", תוך שהם גם משגרים איום קטן, "אם נתניהו ימשיך כך יהיו לכך השלכות אחרי הבחירות".

בעקבות הפרסום, עלה מאוחר יותר ראש הממשלה לראיון ב'רדיו דרום', שם אמר: "אתם מתבלטים, אתם חושבים אולי לא ללכת להצביע, תצביעו לציונות הדתית לפחות כדי להבטיח את ה61 לגוש", כשעל החרדים הוסיף ראש הממשלה, "הם מקבלים את שלהם בכל מקרה והם שותפים טבעיים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו משה גפני יעקב ליצמן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד