י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מס' 2 שלו

השרה לשעבר פותחת על ליברמן: "הופעלו עליי לחצים שאשתוק"

השרה לשעבר סופה לנדבר, מי שהיתה מס' 2 בישראל ביתנו, משחררת הערב יממה ומחצה לפני פתיחת הקלפיות, סרטון, שבו היא חושפת את דעתה על הבוס שלה לשעבר אביגדור ליברמן | "הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם ומעביר קולות מימין לשמאל"

השרה לשעבר פותחת על ליברמן: "הופעלו עליי לחצים שאשתוק"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

מספר 2 במפלגת ישראל ביתנו ואחת הבולטות ברשימה היא השרה לשעבר סופה לנדבר, הערב (ראשון) שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות היא פותחת את הפה על הבוס שלה לשעבר. ומבהירה כולנו צריכים לדעת את האמת לפני ההצבעה.

בפתח דבריה אמרה: "אזרחי ישראל, לא דיברתי עד כה. הופעלו עלי לחצים שאשתוק ושאהיה בבית בשקט. אבל היום לקראת הבחירות שזה הגורל של כולנו, אנחנו חייבים כולנו לדעת את האמת".

"אני אתחיל מזה ששנתיים מאז שסיימתי את תפקידי כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו שתקתי, אתם תשאלו למה? פחדתי. אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם המצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין. וזה לא נכון, איווט מוכן לשבת עם שמאל ועם רשימה משותפת".

עוד הוסיפה: "הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם ומעביר קולות מימין לשמאל. הוא בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה".

השרה לשעבר הוסיפה ועמדה על ההתנהלות של ליברמן המקובלת על ידי האינטרסים האישיים שלו, פעם שונא ערבים ומתחבק עם חברי הכנסת החרדיים במליאה, ופעם יושב עם הערבים ושונא חרדים.

"ליברמן משקר ומעביר קולות מימין לשמאל. לא עשה כלום למען הקהילה הרוסית" הוסיפה והאשימה מי שהייתה מס' 2 שלו במפלגה.

מישראל ביתנו נמסר בתגובה: ''צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך''.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו סופה לנדבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד