ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
היה תלוי בין שמים לארץ

נס: ראשו של בן השנתיים נלכד בין הסורגים

נס התרחש הערב בשכונת רמות כאשר ראשו של פעוט חרדי כבן שנתיים נלכד בין סורגי חלון ביתו והיה תלוי בין שמים לארץ. בחסדי שמים כבאים הצליחו לחלץ אותו ללא פגע

נס: ראשו של בן השנתיים נלכד בין הסורגים
חילוץ ילד מבין הסורגים צילום: כב"ה מחוז ירושלים

נס בשכונת רמות בירושלים: פעוט כבן שנתיים, בן למשפחה חרדית ששיחק על אדן החלון בבית משפחתו, נלכד בראשו בין הסורגים וכמעט נפל מהקומה השנייה.

כוחות כב"ה שמיהרו למקום מצאו אותו כשכל גופו תלוי באוויר. לוחמי האש ראו כי הצליח להשתחל מבעד לסורגים ולמרבה המזל רק העובדה שראשו לא עבר גם הוא מנעה ממנו ליפול מהקומה השנייה.

מפקד הצוות אחז בו בזמן שלוחם אש חילץ אותו מבעד לסורגים באמצעות ערכת חילוץ ובחסדי שמים האירוע הסתיים בשלום.

מדוברות מכבי האש נמסר כי "בתחילת השעה 19:00 נתקבלה קריאה במרכז השליטה המחוזי על פעוט כבן שנתיים שראשו נלכד בין סורגי הדירה בשכונת רמות בירושלים. כוחות כב"ה שמיהרו למקום מצאו אותו כשכל גופו תלוי באוויר.

לוחמי האש ראו כי הצליח להשתחל מבעד לסורגים ולמרבה המזל רק העובדה שראשו לא עבר גם הוא מנעה ממנו ליפול מהקומה השנייה. מפקד הצוות אחז בו בזמן שלוחם אש חילץ אותו מבעד לסורגים באמצעות ערכת חילוץ".

מפקד הצוות רס"ר יעקב זאנה מסר כי "מעט אחרי השעה 19:00 נתקבלה קריאה במשל"ט הכבאות וההצלה על פעוט בסכנת חיים. כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנתיים כשכל גופו תלוי מחוץ לסורגי החלון. פתחנו מיד בפעולות באמצעות ערכת חילוץ ייעודית שהסתיימו לשמחתנו בטוב".

סורגים שכונת רמות ראש פעוט פעוט בן שנתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד