ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מתקרב לממשלת נתניהו?

צפו: בנט ובן גביר חתמו באולפן ולחצו ידיים

יממה וחצי לפני פתיחת הקלפיות, נפתלי בנט התייצב הערב באולפן ערוץ 20 וחתם על מסמך מיוחד, כשהוא מותיר מקום חתימה גם לבנימין נתניהו שבושש מלהגיע | כשיצא נתקל בבן גביר שנכנס לאולפן והשניים לחצו ידיים בחמימות | בן גביר הגיע גם הוא עם מסמך חתום משלו 

צפו: בנט ובן גביר חתמו באולפן ולחצו ידיים
נפתלי בנט/איתמר בן גביר צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, חתם הערב (ראשון) בשידור חי בתכניתו של בועז גולן בערוץ 20 על מסמך כי לא יישב בממשלה תחת יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

בנט הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביטל את הגעתו לאותו אולפן דקות ספורות לפני השידור, לחתום באותו מסמך על התחייבות כי לא יישען על קולותיהם של רע"מ ומנסור עבאס.

בסיום הראיון הצהיר יו"ר ימינה נפתלי בנט כי הוא ישב בקואליציה עם איתמר בן גביר והשניים אף לחצו ידיים בחמימות.

בן גביר שנכנס אחריו לראיון הציג מסמך ודרש מבנט: "התחייב שלא לשבת עם לפיד ומיכאלי ושלא תסתמך על קולותיו של מנסור עבאס".

בן גביר אמר בשידור כי הוא חושש מאוד מהעובדה שבנט מסרב להתחייב להיכנס לממשלת 61 בראשות נתניהו, ומנגד לא שולל ישיבה באותה ממשלה עם לפיד ומירב מיכאלי.

‏מ'כחול לבן' נמסר בתגובה לחתימתו של בנט: "קול לבנט הוא קול לנתניהו. בנט חתם היום על בחירות חמישיות או ממשלת ימין קיצונית. רק כחול לבן בכנסת תמנע מנתניהו להפוך את ישראל לדיקטטורה בתקופת המעבר, להדיח את מנדלבליט, להזיז את פרקליט המדינה ולמנוע את המשפט שלו".

ח"כ יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' הגיב גם הוא וצייץ בטוויטר: "בנט רוצה להחליף את נתניהו אבל פוסל את האלטרנטיבה הגדולה ביותר לשלטון נתניהו. חבל שמי שהגה את תכנית 5 יח"ל מתמטיקה לא יודע לעשות חשבון פשוט".

ערוץ 20 בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021 איתמר בן גביר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד