י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עם פלטפורמה חדשה

הדובר מבשר: טראמפ יחזור לרשתות החברתיות בקרוב

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לא נח לרגע ובימים אלו הוא עמל על הקמת רשת חברתית חדשה ש"תגדיר מחדש את חוקי המשחק" | בהודעה שפרסם דוברו נאמר כי המהלך ייצא לפועל בעוד חודשיים-שלושה 

הדובר מבשר: טראמפ יחזור לרשתות החברתיות בקרוב
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ, יחזור לרשתות החברתיות, במהלך החודשים הקרובים - ועם פלטפורמה חדשה משלו, כך אמר ביום ראשון יועצו הבכיר ג'ייסון מילר, לרשת 'פוקס ניוז'.

ג'ייסון מילר, שהיה דובר קמפיין טראמפ ב-2020, אמר כי "הנשיא לשעבר יחזור בעוד חודשיים-שלושה, וישיק פלטפורמה חדשה שלטענתו, "תגדיר מחדש את חוקי המשחק לחלוטין ותמשוך עשרות מיליוני משתמשים".

כזכור רשתות טוויטר ופייסבוק חסמו את טראמפ בינואר האחרון, כמה ימים לאחר שמאות תומכי טראמפ פרצו לבניין הקפיטול כשהקונגרס אישר את הבחירות ב-2020 לטובת הנשיא ביידן.

חמישה בני אדם מתו בפריצה לקפיטול, בהם ארבעה תומכי טראמפ ושוטר משטרת הקפיטול, בריאן סיקניק בן ה-42.

הקהל התנפל על שוטרי אכיפת החוק וניפץ חלונות ודלתות בכדי להיכנס לבניין, חמישה בני אדם מתו כתוצאה מהמהומות, כולל שוטר ממשטרת הקפיטול. דבר שהביא את מפקד המשטרה להתפטר. מטוויטר נמסר לאחר שחשבונו של טראמפ נסגר, כי טראמפ "מושעה לצמיתות" מכיוון שהוא "מסית לאלימות", וניתקה אותו מכמעט 90 מיליון העוקבים שלו.

תומכי הנשיא לשעבר הצביעו על הצביעות של טוויטר, וציינו את העובדה שציוצים מדיקטטורים כמו המנהיג העליון של איראן, האיתוללה עלי חמינאי, הקוראים להשמדת ישראל עדיין פעילים.

דונלד טראמפ רשתות חברתיות טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד