י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ההזדמנות שלך לחופשה חלומית בדירת נופש בחו"ל

מחפש חופשה מסוג אחר? ליאור וייץ ממליץ על חברת Interhome, החברה הארופית המובילה, שמזמינה אותך לבחור את יחידת הנופש שלך מתוך מגוון ענק של דירות, וילות ובתים בכל רחבי העולם

ההזדמנות שלך לחופשה חלומית בדירת נופש בחו"ל

יש לך עכשיו הזדמנות לצאת לחופשה חלומית כמו שתמיד רצית. חברת Interhome מהחברות המובילות באירופה בתחום השכרת וילות בתים ודירות לנופש ולבילוי חופשה משפחתית בחו"ל, מזמינה אותך להיכנס לאתר www.interhomeisrael.co.il ולהזמין מהמגוון העצום של יחידות נופש מכל הסוגים (וילות, בתים, טירות, דירות) בהם תוכל לבלות יחד עם משפחתך חופשה מדהימה.

באתר החברה תמצא עשרות אלפי יחידות ברחבי אירופה, בארה"ב ובדרום אפריקה. יחידות נופש בערים הגדולות, על יד הים, צמודה לאגם, באזורי הרים ונופים עוצרי נשימה, באזורי סקי, טיולים רגליים, טיולי אופניים, ועוד.

רק עם Interhome תמצא:

• מגוון רחב מאוד של יחידות נופש.

• תאור מפורט לכל דירה כולל תמונות להתרשמות.

• תאור של האזור בו נמצאת כל יחידה כולל מפה וטיפים - לאן ללכת ומה לבקר.

• דרוג כל יחידה עפ"י איכותה, באמצעות מדרג כוכבים. כוכב 1 רמה נמוכה ביותר, רמה 5 הגבוהה ביותר.

Interhome הינה חברה בעלת מוניטין וניסיון הפועלת בתחום מעל 40 שנה. בלוי חופשה ביחידות של Interhome מאפשרת לכם לחסוך סכום משמעותי בעת השהייה בחו"ל, הן בעלות הדיור והן בהוצאות האחרות כגון ארוחות (באמצעות מטבחים מאובזרים הנמצאים בכל יחידה). וכן לנצל את החופשה לזמן איכות ובילוי משותף של כל המשפחה, מבלי להיות מפוזרים בחדרי מלון שונים.

למזמינים ברגע האחרון עד 33% הנחה, אם תרצה להיות בטוח ולשריין את הדירה או הבית הנראים לך הזמן מראש. ותהנה גם מ 14% הנחה (פרטים לגבי ההנחות תוכל למצוא באתר).

קישורים:
לכניסה לאתר לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד