י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בברכה מיוחדת

באישור הרבנים: הקו הפתוח שיספק מענה הלכתי ורפואי

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות ד"ר חגי פרנקל התקבל אצל רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ואצל רבינו מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א • הרבנים שליט"א בירכו את ראש המחוז על הפעלת הקו הפתוח שיספק מענה הלכתי ורפואי לפונים

באישור הרבנים: הקו הפתוח שיספק מענה הלכתי ורפואי
ברכת הגר"ג אדלשטיין צילום: יוסי רוזנבוים

ראש מחוז ירושלים והשפלה, ד"ר חגי פרנקל, התקבל במעונם של מרנן גדולי התורה שליט"א, יחד עם מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר.

ראש המחוז הציג בפני רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א את תנופת הפיתוח של שירותי הרפואה במכבי בירושלים, והיוזמות לקידום בריאות בקהילה. החל מטיפולי הרפואה המונעת, המעקב המתמיד אחר בריאותם של חברי מכבי, דרך המכשור החדיש והמקצועי, וכלה בצוות הרופאים המקצועי והנרחב. ראש המחוז הדגיש כי נעשית פעילות רבה למען חברי מכבי בירושלים הן באיכות הרפואה, הן בטיב השירות והן בהתאמת השירותים לצרכי התושבים, ובמיוחד את היערכותה של מכבי בפריסת המרפאות.


ברכת הגר"ח קנייבסקי • קרדיט: יוסי רוזנבוים

ראש המחוז הציג גם את הפעילות לאורך תקופת הקורונה עם מערך בדיקות מתקדם ופתיחה נרחבת של מתחמי חיסונים. בנוסף, הוא הציג בפניהם את הקו הפתוח של מכבי שיופעל ביום ראשון על ידי רבנים ורופאים במכבי מחוז ירושלים והשפלה. הרבנים והרופאים יספקו מענה בשלל נושאים חשובים לקראת פסח.

כן שיבח את פעילותם של המנהלים החרדיים במרכזים הרפואיים בשכונות החרדיות ושל מתאמי קשרי הקהילה בערי המחוז על דאגתם הכנה למען חברי מכבי. רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בירך את ראש המחוז בברכת "ברכה והצלחה".

כמו כן הגיע ראש המחוז למעונו של מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א.  לאחר שראש המחוז הציג בפני רבינו שליט"א את פעילותה של מכבי בירושלים וההתפתחות המרשימה בשנים האחרונות, העניק להם הגר"ג שליט"א את ברכתו להמשך עשייה ברוכה ומוצלחת לטובת כלל תושבי המחוז.

ראש המחוז, ד"ר חגי פרנקל, ציין בפני הרבנים כי במסגרת הפעילות של מכבי במחוז, ניתנים שירותים מתקדמים במגוון מקצועות הרפואה בהלימה תרבותית נדרשת בהתאם לצרכים הייחודיים.

ר' משה שלזינגר הדגיש כי ראש המחוז פועל רבות על מנת להתאים ולהנגיש את שירותי מכבי לציבור חברי מכבי, תוך התייעצות עם רבנים שליט"א ומובילי דעה בקרב תושבי העיר – עמם שומרת מכבי על קשר הדוק.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד