ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מעד מסולם

בני ברק: נפל מגובה במהלך עבודתו ונפצע קשה

אדם חרדי, שעסק בהתקנת מצלמות אבטחה בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, נפל מגובה בשעה שעמד על סולם - ונפצע באורח קשה | הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים בילינסון בפתח תקווה | שמו לתפילה: מלאכי בן חווה

בני ברק: נפל מגובה במהלך עבודתו ונפצע קשה
זירת האירוע בבני ברק צילום: דוברות איחוד הצלה

גבר בן 55 שנפל הבוקר (שני) מסולם ברחוב יגאל אלון בבני ברק, נפצע באורח קשה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי בזירת האירוע. שמו לתפילה: מלאכי בן חווה

"מדובר במתקין מצלמות אבטחה שנחבל בראשו, בגפיו, ובפלג גופו העליון כתוצאה מנפילה מסולם", סיפר זאבי פישמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה. לדבריו, "הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה".

מארגון 'הצלה' נמסר כי כונני הארגון הוזעקו לרחוב יגאל אלון בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. "יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר עם חבלת ראש וגפיים תחתונות, והוא פונה במצב קשה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה"

חובש הצלה שלוימי גוטליב סיפר: "כשהגעתי למקום הכווינו אותי לפצוע עם חבלת ראש וגפיים תחתונות, לאחר שנפל מסולם מגובה של כשלושה מטר. יחד עם הפראמדיקים הענקנו לו טיפול ראשוני, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה".

נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד