י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בתגובה לליברמן

חבר המועצת לפינדרוס: "הולכים מפורש נגד הקב"ה"

הגרמ"צ ברגמן מזקני חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' נשא דברים מקירות ליבו בפני ח"כ יצחק פינדרוס על ההסתה המשתוללת. "אני רואה את המצב כאן, זה מצב שמרביצים לנו. איך אנחנו שותקים? אם אדם לא מצביע זה נקרא שאתה נותן יד לחילול ה'" | צפו בוידאו 

חבר המועצת לפינדרוס: "הולכים מפורש נגד הקב"ה"
ח"כ יצחק פינדרוס עם הגרמ"צ ברגמן צילום: באדיבות המצלם

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הגיע לביקור במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן, מזקני חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' ושמע מראש הישיבה דברים נוקבים על חובת ההצבעה בבחירות לנוכח ההסתה המשתוללת של אביגדור ליברמן וסיעתו. 

בדברים שנאמרו בחדרו של ראש הישיבה במעונו ברחוב השל"ה בבני ברק אמר הגרמ"צ על אלו שמסיתים נגד החרדים: "הם כעת הולכים, במפורש, ללחום נגד התורה הקדושה, נגד הקב"ה... מדברים ממש נגד הקב"ה, אתה מצביע הרי שלא יוכלו לבצע את זממם, זה משהו אחר לגמרי ואותו הדבר הפוך אם אתה לא מצביע אז זה נקרא שאתה נותן יד לחילול ה'".

"ממש רוצים להרוס את התורה, ככל העמים בית ישראל יש עליכם שליחות גדולה. אני רואה את המצב כאן, זה מצב שמרביצים לנו. איך אנחנו שותקים? זה המצב, לכן היום הבחירות זה אחרת לגמרי!, אבל העולם לא יודע את זה לא מבין את זה ה' ירחם זה המצב, היום זה אחרת לגמרי", סיים הגרמ"צ ברגמן את דבריו. 

יצחק פינדרוס הרב מאיר צבי ברגמן הסתה אביגדור ליברמן בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד