י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הלחץ מהסקרים?

במהלך הכינוס: גדעון סער עלב בעיתונאי • צפו

כתב ישראל היום יהודה שלזינגר הופתע אמש במהלך כינוס של מפלגת תקווה חדשה כאשר היו"ר גדעון סער תקף אותו באופן אישי מספר פעמים במהלך נאומו | שלזינגר צייץ: "אפילו אשתי לא מדברת עליי כל כך הרבה" | צפו

במהלך הכינוס: גדעון סער עלב בעיתונאי • צפו
גדעון סער צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בצל הצלילה המתמדת בסקרים, גדעון סער ממשיך בקמפיין למפלגתו 'תקווה חדשה' במלוא המרץ ובימים האחרונים הוא אף העלה את רף המאמץ והחל לשלב כינוסים, סיורי שווקים וגיחות למקומות בילוי לצעירים.

לצד תקשורת מחבקת לה זוכה סער מצד כלי התקשורת המרכזיים, שלא בודקים בציציותיו ורק מעוניינים בסילוקו של נתניהו, כלי תקשורת מימין מבקרים את יו"ר 'תקווה חדשה' במגוון נושאים בהם הוא אינו חף מטעויות. 

העיתונאי הפוליטי הפתיע בשידור חי: "לראשונה אצביע ש"ס". צפו

אמש (ראשון), ערכו סער וחברי מפלגתו כנס תמיכה משמעותי בתל-אביב, בו נטלו חלק מספר עיתונאים. אחד מהמשתתפים היה הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' יהודה שלזינגר, שחשף לפני מספר ימים שיצביע הפעם עבור ש"ס. סער, שליבו ככל הנראה טעון על מערכת 'ישראל היום' ועל חוסר החיבוק מצד הכתב הפוליטי, לא נשאר אדיש לנוכחותו של האחרון, ובמהלך הדברים שנשא במקום, התייחס לכתב מספר רב של פעמים בפני הקהל כולו תוך ניסיון לבוז לו.

כתב ישראל היום, יהודה שלזינגר

"איפה הכתב של ישראל היום שהסתובב פה קודם", פנה סער לקהל. "תדווח שלזינגר. תדווח", אמר סער בטון זועם והוסיף, "איפה היית במשך שלושה חודשים שלא דיווחתם".

סער העלה את רף ההתקפות כלפי כתב 'ישראל היום' הנבוך: "אלו דברים שצריך לעקור מהשורש. עיתונות מטעם", אמר וחזר על כך.

שלזינגר עצמו, לו חוש הומור בריא, הביא בחשבון הטוויטר שלו את קטע הוידאו בו סער תוקף אותו וכתב: "אפילו אשתי לא מדברת עליי כל כך הרבה".

יהודה שלזינגר ישראל היום גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד