ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרצופו האמיתי נחשף

בכיר נוסף ב'ישראל ביתנו' פותח על ליברמן: "אצלו הכול אישי"

בזה אחר זה חושפים חבריו לשעבר של אביגדור ליברמן את פרצופו האמיתי, אמש הייתה זו שרת הקליטה לשעבר שחשפה את אופיו הבעייתי של הבוס לשעבר, היום מצטרף אליה בכיר נוסף לשעבר בישראל ביתנו | והאם הוא חושש לחייו? "רמזו לי כמה פעמים שאני צריך להיזהר"

בכיר נוסף ב'ישראל ביתנו' פותח על ליברמן: "אצלו הכול אישי"
חכ"ל רוברט אילטוב עם ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ככל שקרב מועד הבחירות צצים להם בכירי 'ישראל ביתנו' לשעבר וחושפים הכול אודות הבוס הגדול אביגדור ליברמן והתנהלותו הבעייתית.

זה החל באשת העסקים ניקול ראידמן שליברמן שימש סנדק לבנה בכורה, המשיך בשרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר וכלה היום בח"כ לשעבר רוברט אילטוב, מס' 2 בישראל ביתנו שמאס באיש - ובספינים החלולים שלו.

אמש נחשף במפתיע וידאו בו בכירת 'ישראל ביתנו' לשעבר סופיה לנדבר תקפה את ליברמן: "אני אתחיל מזה ששנתיים מאז שסיימתי את תפקידי כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו שתקתי, אתם תשאלו למה? פחדתי. אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם המצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין. וזה לא נכון, איווט מוכן לשבת עם שמאל ועם רשימה משותפת".

עוד הוסיפה לנדבר: "ליברמן משקר ומעביר קולות מימין לשמאל. לא עשה כלום למען הקהילה הרוסית". 

רוברט אילטוב, לשעבר ח"כ מישראל ביתנו ומי שצבר שעות רבות לצד אביגדור ליברמן, הצטרף ללנדבר ובראיון לשי גולדן וכנרת בראשי ברדיו 'גלי ישראל' תקף את הבוס לשעבר: "מה שסופה לנדבר אמרה - אני הגעתי למסקנה הזו עוד לפני שנתיים כשליברמן החליט לפרק את הקואליציה. הוא שונא אותי, אצלו הכול אישי, לא נשאר שם שום דבר ענייני".

שי גולדן הקשה: "אתה לא מפחד שליברמן ינקום בך? כי אפילו אני חושש עכשיו". רוברט אילטוב השיב: "תראה... רמזו לי כמה פעמים שאני צריך להיזהר".

אילטוב כח"כ בישראל ביתנו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90.

אילטוב גם שוחח היום עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM ולא חסך ביקורת מהבוס לשעבר: "אני עברתי כי המפלגה החליטה במקום להשפיע במחנה הלאומי ולשנות את הדברים כמפלגה חילונית ציונית, היא אמרה 'הכול פרסונלי, נגד ביבי'. אם אנחנו הופכים את המערכת הפוליטית לפרסונלית, אני לא צריך להיות במפלגה הזאת".

עוד אמר אילטוב כשנשאל מדוע ליברמן אינו יורד בסקרים: "כחצי מהמנדטים שלו באים מהשמאל שתומכים בו בגלל אנטי ביבי ואנטי חרדים, אין להם שום קשר לבייס שלו. הבייס שלו מצטמק והוא יהיה מ-6 מנדטים ל-4 מנדטים, והוא הולך להצטמק עוד יותר. ברחוב הרוסי לא תומכים בו יותר מ-15 אחוז מהאוכלוסייה וזה הכישלון שלו, כי הרחוב הרוסי ראה במפלגה הזאת כחוד החנית שתביא אותו לשווין זכויות מלא".

ישראל ביתנו סופה לנדבר אביגדור ליברמן רוברט אילטוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד