י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אמירה מקוממת

משלוחן דקר משלוחן אחר שהעיר לו על אנטישמיות

משלוחן שהעיר לקולגה מחברה מתחרה בגין הערות אנטישמיות הותקף בפניו | התוקף נמלט מהמקום באמצעות אופנועו והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו

משלוחן דקר משלוחן אחר שהעיר לו על אנטישמיות
כיכר ברומא צילום: נתי שוחט פלאש90

משלוחן של מזון מהיר ברומא נדקר לאחר שאמר למשלוחן אחר להפסיק לגדף ולקרוא קריאות אנטישמיות נגד יהודים, האירוע קרה בסוף השבוע.

הקורבן סבל מצלקות על פניו ונזקק לטיפול רפואי אך אינו במצב קשה. האירוע התרחש בכיכר "פיאצה דיי רי די רומא" בעיר רומא, שם המתינו שני הגברים למשלוח שלהם במקדונלדס, התוקף שעבד עם שירות המשלוחים 'דליוורו' גידף יהודים בזמן שהמתין למשלוח, הקורבן שעבד בשירות המתחרה 'ג'אסט איט', מחה על הרטוריקה האנטישמית.

בתגובה, איש חברת 'דליוורו' שלף סכין ותקף את שליח של חברת 'ג'אסט איט' כך דיווח האתר Faro di Roma, אתר החדשות לא פרסם את זהותם של הגברים, ולא דווח אם אחד מהם יהודי. שניהם בגיל העמידה, כך על פי אתר החדשות.

התוקף עזב את המקום באופנועו לאחר האירוע. המשטרה מחפשת אחריו בחשד לתקיפה בשנאה גזענית.

המקרה הנוכחי מצטרף למקרים נוספים דומים. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בתחילת החודש הקודם, מגן דוד והמילה "יהודי" צוירו בטוש שחור בעיר טורינו שבאיטליה על דלת הדירה של בנקאי יהודי ידוע. האירוע מציין מקרה אנטישמי נוסף באיטליה תוך פחות מחודש, כאשר כתובות אנטישמיות רוססו על מספר דלתות או קירות בתים השייכים למשפחות יהודיות, ניצולי שואה, לוחמי התנגדות וצאצאיהם.

אופנוען אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד