י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

15 אופנועים חדשים הצטרפו למערך החרום של 'איחוד הצלה'

יו"ר 'איחוד הצלה', זאב קשש: "ב'איחוד הצלה' התקבלה החלטה אסטרטגית להוסיף עוד עשרות אופנועים. בעידן של היום, רק אופנוע יכול להגיע במהירות המירבית לקריאות חרום למרות הפקקים הרבים"

15 אופנועים חדשים הצטרפו למערך החרום של 'איחוד הצלה'
איחוד הצלה

טקס השקת 15 אופנועי חרום נוספים למערך צי רכבי החרום של 'איחוד הצלה' נערך בירושלים, בהשתתפות בני משפחות התורמים וידידי הארגון מהארץ ומהעולם.

"ב'איחוד הצלה' התקבלה החלטה אסטרטגית להוסיף עוד עשרות אופנועים למערך החרום והצלה", אומר יו"ר הארגון, זאב קשש. "מבדיקות שערכנו הוכח כי השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים ברכישת אופנוע ואיבזורו בציוד רפואי, הינה דבר כדאי המסייע בהצלת חיים. בעידן של היום רק אופנוע יכול לפלס את דרכו בפקקים הארוכים המתרחשים מידי יום בכבישים רבים ברחבי הארץ, ובכך להגיע אל החולה/פגוע במהירות האפשרית, שכידוע בהצלת חיים הדקות הראשונות הן הכי קריטיות".

בתוך כך, בשבועות האחרונים הגיעו אישי ציבור רבים לביקור במשרדי 'איחוד הצלה' בכדי לעמוד מקרוב אחר פעילות הארגון. בין עשרות המבקרים שהגיעו היו, ח"כ יריב לוין, יו"ר ועדת הכנסת, ומספר ימים לאחריו הגיע ח"כ מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת 'יהדות התורה'.

במהלך הביקורים סקרו ראשי הארגון בפניהם את פעילות הארגון המונה כיום 1,500 מתנדבים מכל רחבי הארץ.

כמו כן, צפו האורחים בפעילות המוקד הארצי של "איחוד הצלה", שם נכחו מקרוב על אופי פעילות המתנדבים ברחבי הארץ, על יציאתם לטיפול בחולים ובפצועים ועל אופי הבקרה הנעשית ע"י המוקד, הפועל להכוונת הכוננים לקריאות החירום ולתיאום אל מול גורמי הביטחון וההצלה השונים.

יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש, פירט על ההתפתחות הנרחבת בה נמצא "איחוד הצלה", הכוללת מאות מתנדבים מכל רחבי הארץ, "נגדיל את מעגל מצילי החיים, הן בכוח אדם איכותי והן בהוספת אופנועים וברכישת ציוד רפואי חדיש ועריכת פרויקטים רבים למען הקהילה".

ח"כ מנחם אליעזר מוזס: "הפעילות הערכית והמקצועית של הארגון ראויה לכל שבח ותהילה".

ח"כ יריב לוין אמר לראשי "איחוד הצלה" בסיום הביקור כי יסייע ויעמוד לימינם של כל מתנדבי החירום וההצלה בארץ, העושים מלאכת קודש להצלת חיי אדם, במסירות ובמקצועיות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד