ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שוטר ניסה לבלום - ונהרג

מרחץ דמים בסופר מרקט בקולורדו; 10 נהרגו

גבר ירה למוות בלפחות 10 אנשים בסופר מרקט בקולורדו | שוטר מקומי שניסה להפסיק את מסע הירי נהרג אף הוא | המניעים לרצח הנתעב עדיין נחקרים

מרחץ דמים בסופר מרקט בקולורדו; 10 נהרגו
זירת האירוע צילום: משטרת בולדר - קולורדו

לפחות עשרה אנשים נרצחו בירי ללא סיבה, כולל שוטר גיבור שניסה להפסיק את מרחץ הדמים, בסופר מרקט בקולורדו אמש (יום שני), גבר מלא בדם נראה מובל החוצה כשהוא אזוק ופצועים רבים שוכבים בתוך הסופרמרקט ומחוצה לו.

האירוע התרחש לפני השעה 15:00 שעון מקומי בחנות המכולת "קינג סופרס". מפקד המשטרה, מאריס הרולד, זיהה את השוטר שנהרג מהירי, השוטר אריק טלי בן ה-51 משרת במשטרה מאז 2010. הרשויות לא פרסמו את שמו של החמוש. זהותם של תשעת הקורבנות האחרים לא נמסרה מכיוון שהמשטרה עדיין לא הודיעה לבני משפחתם.

מפקד המשטרה כינה את פעולותיו של השוטר 'הרואיות', ואמר שהוא היה הראשון במקום וניסה לשים קץ לטבח הנורא שמניעיו עדיין נחקרים. 

השוטר שנהרג\\צילום: משטרת בולדר - קולורדו

זמן קצר לאחר שנודע לו על האירוע, אמר מושל קולורדו ג'ארד פוליס בהצהרה: "ליבי נשבר כשאנחנו צופים באירוע הבלתי מובן הזה שהתגלה בקהילה שלנו. אנו מעמידים לרשות הרשויות את כל משאבי בטיחות הציבור כדי לסייע למחלקת השריף של מחוז בולדר בזמן שהם עובדים על חקירת הטבח".

ראש עיריית בולדר, סם וויבר, אמר כי "מילים אינן יכולות לעשות צדק עם הטרגדיה שהתרחשה היום אחר הצהריים". מזכירת העיתונות בבית הלבן, ג'ן פסאקי, אמרה אתמול בערב כי הנשיא ג'ו ביידן "תודרך על הירי בקולורדו והוא יישאר מעודכן על ידי צוותו ככל שיש התפתחויות נוספות".

קולורדו ירי ג'ו ביידן רצח שוטר סופר מרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד