ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר שהצביע

סמוטריץ' נגד בנט: אל תגרום שלא נעבור את אחוז החסימה

הקרבות בציונות הדתית: מיד עם תום ההצבעה בקלפי הסמוכה לביתו, פנה יו"ר הציונות הדתית ליריבו נפתלי בנט וביקש להפסיק את התדרוכים על כך שמפלגתו נושקת ל-6 מנדטים, "זה לא המצב, אל תגרום שלא נעבור את אחוז החסימה"

סמוטריץ' נגד בנט: אל תגרום שלא נעבור את אחוז החסימה
סמוטריץ מצביע צילום: באדיבות המצלם

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תוקף בתום ההצבעה את יריבו נפתלי בנט, "אחרי שנתיים אפשר להכריע ולהקים ממשלת ימין, לכו להצביע, לא להיכנס לשאננות, הסקרים והמומנטום מאוד חיוביים, אנחנו בפנים ולא במרחב הסכנה".

על תדרוכים מצד 'ימינה' כי סמוטריץ' לא נמצא במרחב סכנה ונושק לשש מנדטים, תקף: "זה חוסר אחריות אין סקר כזה, זה לא אמת, אני אומר לנפתלי לא עברת את אחוז החסימה, התוצאה הייתה שנתיים שאנחנו חווים עד עכשיו, אל תגרום שלא נעבור את אחוז החסימה זה לא המצב אנחנו על 4 וחצי מנדטים".

עוד אמר סמוטריץ': "אתה מיוצב על ה 9 - 10 ממדטים עוד מנט או פחות מנדט לך זה לא עושה את הבדל, עוד מנדט פחות מנדט לנו זה הבדל לממשלת ימין או לא". תוך שהוא קורא לבנט, "עדיין לא מואחר תבוא ותאמר שאם יהיה 61 אתה תצטרף לממשלת ימין".

"אל תחבל במאמצים", אמר בצלאל סמוטריץ׳, "על הציונות הדתית תקום או תיפול הממשלה הבאה, אם חס וחלילה יהיה קריסס היום לא תהיה ממשלת ימין".

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט אחוז החסימה בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד