י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פתיחת החוף הנפרד בהרצליה נדחתה שוב • מעקב

פתיחת חוף הרחצה הנפרד בהרצליה, המשותף לעיריות הרצליה ובני-ברק, נדחתה שוב - עד ליום רביעי, י"ח בתמוז ה'תש"ע • הסיבה הפעם: רוחות עזות שהקשו על התקנת המחיצות בחוף

הכניסה לחוף הנפרד בהרצליה
הכניסה לחוף הנפרד בהרצליה

פתיחת חוף הרחצה הנפרד בהרצליה, המשותף לעיריות הרצליה ובני-ברק, נדחתה עד ליום רביעי השבוע, י"ח בתמוז ה'תש"ע, בשל רוחות עזות שהקשו על התקנת המחיצות בחוף.

בהתאם לתכנית המקורית ולסיכום בין עיריית בני-ברק לעיריית הרצליה, עמד החוף להיפתח בתחילת השבוע, כדי לאפשר לאנשים להגיע לחוף לפני שלושת השבועות. בהתאם לכך, בוצעו העבודות השונות הכרוכות בהכנת החוף.

אלא שקבלן העבודות מטעם האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה הודיע להנהלת האגף, כי מאז יום רביעי שעבר הוא מתקשה בהשלמת התקנת המחיצות הנחוצות להפרדה, בשל רוחות עזות שפוקדות את המקום, וכל ניסיונותיו מאז יום רביעי לבצע את העבודות עלו בתוהו.

בעקבות זאת, לפי הוראת רבנים המלווים את ההיבט ההלכתי של החוף, לא תתאפשר פתיחת החוף עד לביצוע מחיצות והפרדה מושלמת בחוף, ומשום כך, בהתאם לתחזיות מזג-האויר של השירות המטואורולוגי על רגיעה צפויה בגלי-הים ואפשרות להשלמתן של העבודות, יפתח החוף הנפרד לציבור ביום רביעי, י"ח בתמוז ה'תש"ע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד