י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תודה גדולה לבעלי"

רה"מ ורעייתו הצביעו: "מרגש אותי לבוא הנה"

ראש הממשלה ורעייתו הגיעו להצביע בקלפי בביה"ס "בית חינוך תיכון עירוני ג'״ בירושלים. "זה גם מרגש אותי לבוא הנה, מאה מטר מהמקום שאני למדתי בו בכיתה א'"

רה"מ ורעייתו הצביעו: "מרגש אותי לבוא הנה"
נתניהו בסמוך לקלפי צילום: באדיבות המצלם

לאחר קמפיין יוצא דופן שניהל ראש הממשלה נתניהו ובו התארח באינספור תוכניות טלוויזיה ורדיו, הדגיש את מבצע החיסונים המוצלח והזהיר מפני ממשלה בראשות לפיד והשמאל, ראש הממשלה ורעייתו הגב' שרה נתניהו הצביעו בבחירות, בקלפי בביה"ס "בית חינוך תיכון עירוני ג'" בירושלים.

לאחר ההצבעה, התייחס ראש הממשלה להחלמה של רעייתו לאחר הטיפול הרפואי שעברה: "זה יום חג לישראל, יום של שמחה וחיוכים. אנחנו יוצאים החוצה כדי לממש את הזכות הדמוקרטית, ובשבילי זה מרגש במיוחד לבוא עם רעייתי שעברה עכשיו שבוע מאוד קשה. אני מודה על כל האיחולים של כל אזרחי ישראל, נגעתם בליבנו וריגשתם אותנו וזה נהדר לראות אותך שרה הולכת ובריאה להצביע.

זה גם מרגש אותי לבוא הנה, מאה מטר מהמקום שאני למדתי בו בכיתה א', ולחזור הנה ולהצביע כאן במדינה שלנו שהיא פלא עולמי. אני קורא לכולם לצאת מהבתים ולממש את הזכות הדמוקרטית להצביע".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו אמרה: "תודה גדולה מאוד לצוותים הרפואיים של בית החולים הדסה עין כרם שטיפלו בי במסירות כל כך. תודה רבה להמוני האזרחים והאזרחיות מכל מדינת ישראל ומכל קצוות הקשת הפוליטית ששלחו לי איחולי החלמה. זה ריגש אותי מאוד, נגע לי ללב ונתן לי כוח. תודה רבה לכולכם, אני אוהבת אתכם, ותודה גדולה גם לבעלי ושיהיה לכולנו בהצלחה".

בנימין נתניהו שרה נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד