י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החשד: אספקת סמים מסוכנים

נעצר מטפל האב החרדי החשוד ברצח בנו

פחות משבוע לאחר הרצח המזעזע בקרית גת, עצרה המשטרה את המטפל של האב החרדי החשוד ברצח בנו | לפי המשטרה, הוא חשוד כי סיפק סמים לאב, מה שאולי הוביל לאירוע הקשה | חקירת הפרשה נמשכת

נעצר מטפל האב החרדי החשוד ברצח בנו
זירת הרצח בקרית גת צילום: דוברות זק"א

תושב גוש עציון, המשמש כ'מטפל אלטרנטיבי', נעצר הבוקר (שלישי) על ידי המשטרה, בחשד שסיפק סמים מסוכנים במהלך טיפול לאב החרדי תושב קרית גת, החשוד ברצח בנו ביום רביעי האחרון. כזכור, הנער כבן ה-14, נפצע אנשושות לאחר שנדקר על ידי אביו אך מותו נקבע בבית החולים.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי המשטרה מבצעים מגוון רחב של פעולות חקירה, שבמהלכן אותרה זהותו של אדם, אליו ככל הנראה פנה החשוד ברצח בראשית החודש, על מנת שיעניק לו טיפול, שבמהלכו עפ"י החשד, בין היתר סיפק לו אותו אדם סמים מסוכנים"

במשטרה ציינו כי לפני זמן קצר, איתרו חוקרי המשטרה את החשוד בשנות ה 30 לחייו, תושב גוש עציון, ועיכבו אותו לחקירה בחשד להחזקה ואספקת סמים מסוכנים.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב החרדי מסרו: "אנחנו סומכים את ידינו על רשויות החקירה. ככל שנוקפות השעות מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, אליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים. המטפל נעצר הבוקר ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עמו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה".

כזכור, בית משפט השלום באשקלון האריך ביום חמישי בשבוע ימים את מעצרו של האב החרדי כבן ה-37. בית המשפט הורה לשלוח את האב לבדיקה פסיכיאטרית. השופטת קבעה כי "הוא יישלח לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי לבדיקה אם הוא כשיר לעמוד לדין ואם היה אחראי למעשיו". "בשלב הנוכחי", הוסיפה, "חוות הדעת איננה קובעת חד משמעתית אם הוא היה במצב פסיכוטי או לא".

מוקדם יותר באותו היום סיפר אחיו של החשוד ברצח לאתר N12 כי לא ברור מה הוביל אותו לבצע את המעשה. "אנחנו לא מעכלים לחלוטין, אנחנו לא מבינים איך זה קרה, זה הדבר האחרון שהיינו חושבים שיקרה עם האדם הזה".

לדבריו, האדם הזה היה איש, אבא למופת, איש מסור, איש אוהב אדם, אוהב את כל המשפחה. אדם שתמיד ניסה לעזור, איפה שיכל להיטיב הוא היטיב עם המשפחה וההורים שלו, הוא התמסר אליהם בצורה לא רגילה".

רצח קרית גת סמים מטפל אלטרנטיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד