י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אירוע חריג

הרצליה: מרפסת קרסה לחצר הבניין, ארבעה נפצעו | צפו בתיעוד

ברחוב שרה מַלְכין בהרצליה קרסה מרפסת לחצר הבניין וכתוצאה מכך נפצעו ארבעה בני אדם באורח בינוני | לדברי השכנים, מדובר במרפסת מאולתרת שקרסה כשעליה שהו ארבעה דיירים שנפלו מגובה

הרצליה: מרפסת קרסה לחצר הבניין, ארבעה נפצעו | צפו בתיעוד
קריסת מרפסת בהרצליה צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

אירוע חריג בהרצליה: מרפסת בקומה הראשונה בבניין מגורים בעיר, קרסה לחצר הבניין וכתוצאה מכך נפצעו ארבעה אנשים במצב בינוני.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבי"ח מאיר 4 פצועים במצב בינוני, גבר כבן 84, אישה בת 38, גבג בן 51 ונערה בת 15 עם חבלות בפלג גופם העליון והגפיים.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על מרפסת עם 4 אנשים שקרסה בבניין מגורים ברחוב שרה מלכין בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 4 פצועים בהכרה מלאה במצב בינוני".

חובש בכיר במד"א חאלד שילבאיה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הריסות המרפסת מעץ ומתכת שקרסה לחצר הבניין. הפצועים שכבו בתוך ההריסות כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. יחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותם תוך שימוש בציוד מיוחד על מנת לשמור ולמנוע פגיעות בעמוד השדרה. הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לארבעה נפגעים ברחוב שרה מַלְכין בהרצליה".

נריה לוי חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי השכנים מדובר במרפסת (מאולתרת) שקרסה תוך שהותם של ארבעה דיירים שנפלו מגובה. הענקתי סיוע לנערה כבת 15 שנפצעה בינוני ולשלושה נפגעים קל".

הרצליה קריסת מרפסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד