י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קרבות בגוש השמאל

'העבודה' נגד 'מרצ': "עברו את אחוז החסימה"

בעבודה טוענים כי מרצ מזמן עברו את אחוז החסימה, במרצ מבחינתם ממשיכים בקמפיין גוועאלד כדי לסחוב קולות. במפלגת העבודה זועמים ומבהירים כי הקמפיין של מרצ פוגע בגוש השמאל

'העבודה' נגד 'מרצ': "עברו את אחוז החסימה"
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

השמאל בישראל בלחץ: מפלגת השמאל הקיצוני מרצ ניצלה את הסקרים שהראו כי המפלגה נמחקת, ועשתה מהלימון לימונדה. החלה בקמפיין געוואלד נרחב. בכך מנסים במפלגה להתרחק מאחוז החסימה המאיים למחוק אותה.

המפלגה האחות, זו שהקימה את המדינה 'מפלגת העבודה' הבינו הבוקר (שלישי) כי המומנטום והסחף שנוצר לטובתם עם היבחרותה מחדש של מיכאלי, הולך ומתפוגג. 

מצביעי השמאל מעדיפים אולי את הישארותה של מפלגת העבודה בחיים. אך גם לא מוכנים לתת את ידם למחיקת מפלגת מרצ הקיצונית. בכך יאבד אחד מסממני השמאל בישראל.

ראש מערך ההסברה במפלגת העבודה פרסם מוקדם יותר היום הודעה מיוחדת בה תקף את ההתנהלות של מרצ: "אנחנו רואים פוליטיקת ספינים של מרצ. מה שקורה בשעות האחרונות הוא בעייתי. הם מזמן עברו את אחוז החסימה על פי כל הנתונים שבידינו וגם הם יודעים את זה. הם ממשיכים בקמפיין גוועאלד כדי לסחוב קולות והם פוגעים בגוש".

פעילי מרצ מבחינתם לא מתכננים עצירה של שאיבת הקולות מהשמאל. עם כל הכבוד למפלגת העבודה וחשיבות הישארותה בזירה הפוליטית, הם חפצים חיים לא פחות. 

העבודה מרצ אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד