ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אירועי יום הבחירות

קיצוניים תקפו שוטרים בבי"ש; 3 התחזו למשקיפים בנתניה ונעצרו

כוחות משטרה הפרוסים ברחבי הארץ, נתקלו היום בלא מעט תקריות בקלפיות | בפתח תקווה נעצר חשוד שנופף עם סכין מחוץ לקלפי | בנתניה: שלושה חשודים נעצרו בחשד שהתחזו למשקיפים | במקביל, נמשכים העימותים בין קיצוניים המתנגדים לבחירות לבין שוטרים בבית שמש 

קיצוניים תקפו שוטרים בבי"ש; 3 התחזו למשקיפים בנתניה ונעצרו
שוטר בקלפי צילום: דוברות המשטרה

גם בשעות אלו, נמשכת הפעילות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בכדי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות לכנסת ה-24 של מדינת ישראל. כוחות משטרה גדולים הפרוסים באלפי מוקדים, פועלים לצד אלפי מפקחים וסדרנים, וממשיכים להגיב ולתת מענה מיידי לכל אירוע שבו עולה חשד לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת החוק והתקנות או הפרעה לסדר הציבורי ולמהלך הבחירות התקין.

מאז שעות הבוקר טופלו ברחבי הארץ אירועים נקודתיים של תעמולת בחירות אסורה בסמיכות למוקדי הצבעה, והפרות סדר נקודתית. מאז שעות הבוקר התקבלו דיווחים ותלונות במוקדים שונים ברחבי הארץ על חשדות לזיופים ו/או התחזות לאחר ממצביעים שהגיעו להצביע וגילו כי כבר הצביעו בשמם.

במקרים המתאימים, בהם לא נמצא כי מדובר בטעות אנוש ברישומים, המשטרה פתחה בחקירות המקרים, בין היתר באמצעות צוותי הונאה ייעודיים שהגיעו למקום וגבו תלונות.

בד בד, לפני כשעתיים, התקבל דיווח במשטרה על אדם חשוד שהגיע לקלפי בעיר פתח תקווה עם סכין והחל לאיים על אנשים באזור. לאחר בדיקת משטרה, התברר כי מדובר באדם המעורער בנפשו שהפר את הסדר מחוץ לקלפי תוך שהוא מנופף עם סכין. המשטרה עצרה את החשוד, איתרה את הסכין ובשעה זו הוא נלקח בחקירה.

בתוך כך, לפני זמן קצר בנתניה, בשני אירועים שונים עלה חשד לניסיון התחזות למשקיפי ועדת קלפי. המשטרה עצרה לחקירה 3 חשודים במעשה.

בשעות האחרונות החלה הפרת סדר בקלפיות בבית שמש. בתום מרדף רגלי נעצר חשוד שעל פי החשד, התסיס והסית קטינים ליידות חפצים, פירות וירקות לעבר השוטרים. החשוד הועבר לתחנת המשטרה לחקירה.
כמו כן, בשעה האחרונה התקהלו כ-100 אנשים מחוץ לקלפי בעיר שניסו לחסום את הציר, הבעירו פח וקראו קריאות הסתה מחוץ לקלפי. השוטרים עצרו 2 חשודים בגין הפרת הסדר וקריאות הסתה.

בשעות האחרונות התקבל דיווח על קטטה ליד קלפי בבית ספר בחיפה. כוחות משטרה הוזעקו למקום והשיבו את הסדר על כנו.

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר וחוק, ותפעל לאכיפה כנגד ביצוע עבירות אלו בתיאום עם ועדת הבחירות המרכזית.
כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ימשיכו לפעול בריכוזי הקלפיות ובסמוך אליהם, בכדי לאתר, למנוע ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעשויה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.

משטרה בחירות קלפי חרדים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד