ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הזמר הורשע בלקיחת כסף ונדון ל-3 שנות מאסר

הזמר מיכאל שטרייכר הורשע בלקיחת 36 אלף דולר מתושבת מנהטן, לה הבטיח לרכוש ס"ת • מקורביו: "החלטה מרושעת" • משפחתו: "לא כל מי שדואג להכפיש אותנו אנחנו מכפישים אותו חזרה"

מיכאל שטרייכר. צילום: col
מיכאל שטרייכר. צילום: col

מיכאל שטרייכר, זמר חסידי פופולארי, נשלח לשלוש שנות מאסר בארה"ב. כך פסק אמש (ג) בית משפט מקומי בניו-יורק, לאחר ששטרייכר הורשע בגניבת 36 אלף דולר מיהודיה תושבת מנהטן, לאחר שהבטיח לה לרכוש בכסף ספר תורה.

גזר דין החמור ניתן נגד שטרייכר לאחר שבניגוד להבטחות, שטרייכר שנקלע בשנים האחרונות למצוקה כספית, לקח על פי דעתו האישית את כספה של האישה לכיסו הפרטי והשתמש בו לצרכיו, במקום לממן כתיבת ספר תורה, כפי שהבטיח. היהודיה הפצירה בשטרייכר מספר רב של פעמים שיחזיר את כספה, אולם הוא דחה אותה פעם אחר פעם.

מקורביו של הזמר אומרים בעקבות ההחלטה: "זאת החלטה מרושעת של בית המשפט, אי אפשר להבין כמה מרושע אפשר להיות. מיכאל החזיר את כל הסכום לאישה ביום חמישי האחרון, ולמרות זאת החליטו לשלוח אותו לכלא. זאת החלטה שיכולה לשנות את תדמיתו הטוב של הזמר ולהרוס לו את כל הקריירה המוסיקלית".

ממשפחת שטרייכר נמסר בתגובה בלעדית ל'בחדרי חרדים': "לא כל מי שדואג להכפיש אותנו אנחנו מכפישים אותו חזרה. אנחנו סבורים ובטוחים ששלושת השבועות הוא לא הזמן המתאים לדבר על נושאים כאלו".

מיכאל שטרייכר התגורר בארצות הברית, ועבד כיהלומן. לפני שנים עלה ארצה, התחזק, והחל ללמוד כל היום. בשנים האחרונות חזר שוב לארצות-הברית.

שטרייכר לא הופיע בשנים האחרונות בערבי שירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד