י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לפיד מפקיר את הגוש

עמית סגל: זו הסיבה שסמוטריץ' כנראה עובר בוודאות

לפי העדכונים של עמית סגל, הקמפיין האגרסיבי שעושים בליכוד לטובת מפלגת הציונות הדתית מביא לכך שכמעט לא קיים סיכוי שהיא לא תעבור את אחוז החסימה | וגם, מדוע לפיד מפקיר את הגוש?

עמית סגל: זו הסיבה שסמוטריץ' כנראה עובר בוודאות
עמית סגל ובצלאל סמוטריץ' צילום: Miriam Alster/FLASH90

פרשן חדשות 12 עמית סגל טוען כי הקמפיין האגרסיבי שעושה נתניהו למפלגתם של סמוטריץ' ובן גביר, אומר כי כמעט בוודאות שהציונות הדתית חוצה הערב את אחוז החסימה.

"הליכוד ממריץ עכשיו מצביעים לשים סמוטריץ' אקטיבית, בטענה שהוא לא עובר", כתב סגל וציין, "אגיד זאת כך - יפתיע אותי מאוד מאוד מאוד אם הערב הזה ייגמר כשהציונות הדתית מחוץ לכנסת. נתניהו עשה להם קמפיין אפקטיבי מאוד אצל הסרוגים והתוצאות כנראה בהתאם".

בהמשך כתב סגל, כי "לקמפיין של נתניהו יש שתי מטרות: אחת - להציל את סמוטריץ' מאחוז החסימה שתיים - לכרסם בבנט קשות".

סגל גם התייחס לאמירתו של לפיד כי הקטנות בגוש השמאל כבר עברו את החסימה: "סיכום מהיר של העובדות כמו שהן עולות מהחמ"ל שלנו שכל מפלגות הגוש עולות. עכשיו חייבים יש עתיד גדולה אם אנחנו רוצים להחליף שלטון. הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמר, הדיון הוא עכשיו איך מחליפים שלטון עם יש עתיד גדולה, לכו להצביע", אמרו מיש עתיד.

על כך כתב סגל: "אמירה סופר מסקרנת של לפיד עכשיו, שהמפלגות הקטנות בטוח עוברות וצריך להצביע יש עתיד. האם הוא בטוח שהן עוברות? או לא בטוח בחוזק של יש עתיד? בכל מקרה שינוי משמעותי מאוד בקו של לפיד".

בכחול לבן מיהרו להגיב לטענת לפיד ויש עתיד: "לפיד משקר, הסכנה לא חלפה".

עמית סגל יש עתיד יאיר לפיד בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד