י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הדרמה לשיא

הרמז של קמיל פוקס: "התוצאות הדרמטיות בחיי"

הסוקר של חדשות 13 מעלה את המתח הערב לשיא כשפחות משעתיים קודם פרסום המדגם הוא רומז על תוצאות דרמטיות במיוחד במדגם הערב. "בכל שנותיי לא ראיתי תוצאות כל כך דרמטיות ומכריעות כמו שמסתמנות הערב"

הרמז של קמיל פוקס: "התוצאות הדרמטיות בחיי"
נתניהו ביציאה מהקלפי צילום: Marc Israel Sellem/POOL

סוקר חדשות 13 קמיל פוקס הבהיר מוקדם יותר היום כי לפי הסקרים המאוחרים אליהם הוא נחשף, ישנם שינויים דרמטיים במפת המפלגות, שונה לחלוטין לדבריו ממה שהראו הסקרים בסוף השבוע האחרון.

לפני זמן קצר הוסיף פוקס לדרמה וטען בערוץ 13 כי נתונים כפי שהוא רואה במדגמים הערב - הוא לא ראה מימיו ולדבריו מדובר בתוצאות דרמטיות.

"זה יכול לשנות מגמות, זה לא סוד שאחוז ההצבעה באחוז הערבי יקבע הרבה מאוד", הסביר פוקס, ורמז כי המגזר הערבי משנה את התמונה. פוקס הדגיש כי "אנחנו צריכים להמתין למדגם שלנו", אך ציין כי "בכל שנותיי לא ראיתי תוצאות כל כך דרמטיות ומכריעות כמו שמסמנות הערב".

הסוקר קמיל פוקס. צילומסך ערוץ 13

מוקדם יותר היום דיבר פוקס בחדשות 13 באולפן המיוחד לרגל יום הבחירות, וכשנשאל באולפן האם ידוע לו על נתונים שמעידים על שינויי מגמות בהצבעה, השיב כי לפי סקרים שכבר לא היה ניתן לפרסם - מסתמנים שינויים דרמטיים, גם במפת הגושים.

"ביום שישי היו הסקרים האחרונים שניתן לפרסם", הסביר פוקס וציין כי "אז היו סקרים שאי אפשר לפרסם שמצביעים על שינויים דרמטיים".

עוד ציין פוקס, "ראיתי את הנתונים של אחוזי ההצבעה, מה שחשוב לנו אלה אחוזי ההצבעה בכל המגזרים לחוד. יש לי חלק מהתוצאות, יש דברים דרמטיים".

בדבריו הבהיר קמיל פוקס כי אחוזי ההצבעה במגזר הערבי ישפיעו באופן דרמטי על כל מפת הגושים.

קמיל פוקס ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד