י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קורא להיערך משפטית

הח"כ הליכודניק מסרב לחגוג: יוכרע בבית המשפט

מס' 35 ברשימת הליכוד מסרב לחגוג בשלב זה, ומעריך כי הבחירות יוכרעו בבית המשפט כפי שהיה בסבב 2019 א' | "המערכה עלולה להיות מוכרעת על קולות ספורים ולהסתיים בבית המשפט המחוזי. אני מכיר את זה מקרוב מאוד" 

הח"כ הליכודניק מסרב לחגוג: יוכרע בבית המשפט
ח"כ עמית הלוי צילום: Gershon Elinson/Flash90

חבר הכנסת עמית הלוי, הממוקם 35 ברשימת 'הליכוד', מי שניהל את מאבק המפלגה בוועדת הבחירות בסבבים הקודמים, מציע שלא למהר לחגוג ולבדוק את הליך ספירת הקולות מחשש למחדלים בהליך הספירה.

"כעת צאו מהאולפנים", כתב הלוי, "הדרמה לא שם. האירוע האמיתי מתרחש כרגע באולמות הספירה ורישום הקולות", כשבקרוב יחל הליך הספירה.

הלוי שמנהל עדיין מאבק על המנדט ה-36 של הליכוד, שהוכרע בסבב הראשון וניתן ל'יהדות התורה' כותב: "המשימה היחידה שלנו היא העמדת צוות מקצועי שיעבור על כל ההקלדות של כל הקלפיות, על המקומות בהם היו אי סדרים, על ספירת המעטפות הכפולות שהחלה הבוקר".

עוד קרא הח"כ: "להיערך משפטית לכל מקרה ומקרה". לדבריו, "המערכה עלולה להיות מוכרעת על קולות ספורים ולהסתיים בבית המשפט המחוזי. אני מכיר את זה מקרוב מאוד". הוא קרא "לעובדי וועדת הבחירות לנהוג הפעם בממלכתיות ובשקיפות, באופן שיבטיח את האמון של אזרחי ישראל בתוצאות האמת".

עמית הלוי תוצאות אמת בחירות לכנסת ה 24 תוצאות הבחירות לכנסת ה-24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד