י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שמחה וצהלה במטה

דרעי בנאום הניצחון: "שואפים להקים ממשלה במהירות"

כשעה וחצי לאחר פרסום מדגמי הערוצים ששניים מהם מעריכים לש"ס 9 מנדטים כפי שיש לה כיום בכנסת, הגיע יו"ר התנועה אריה דרעי למטה המרכזי לחגיגות הניצחון לא לפני ששוחח עם ראש הממשלה והשניים בירכו איש את רעהו

דרעי בנאום הניצחון: "שואפים להקים ממשלה במהירות"
ליל הבחירות בש"ס צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שמפלגת ש"ס שמרה על כוחה ואף השתדרגה למפלגה השלישית בגודלה בכנסת, יו"ר התנועה השר אריה דרעי שוחח עם ראש הממשלה וסיכם איתו על הקמת ממשלת ימין במהירות.

"סיימתי שיחה עם ראש הממשלה וסיכמנו שעוד הלילה נראה את הנתונים ואנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות", אמר דרעי בנאום הניצחון. "ממשלה לאומית יהודית ששומרת על הצביון של מדינת ישראל. אני פונה לראשי מפלגות הימין, יש לנו יחד למעלה מ-61, בואו ונשכח את מערכת הבחירות, נתגבר על כל השיקולים האישיים וכל הפגיעות והחשבונות".

הוא ציין כי "העם רוצה ממשלה לאומית, יהודית, מסורתית מהר מאוד. חבל לסחוב את זה". הפעילים הפריעו לו בקריאות "ביבי צריך אריה חזק".

מוקדם יותר הערב, עם הצגת תוצאות המדגמים של ערוצי החדשות השונים, מדגמים החוזים את הקמת הממשלה על ידי בנימין נתניהו, פרצו שאגות שמחה במטה מפלגת ש"ס.

המדגמים, שחזו שמפלגת ש"ס שומרת על כוחה למרות החשש שעלה בימים האחרונים מנדידה משמעותית של מנדטים, הביאו כאמור לפרצי שמחה במטה המפלגה ברחוב שמעון הצדיק בירושלים, אליו צפויים להגיע בכל רגע חברי הכנסת של המפלגה.

על פי תוצאות מדגם חדשות 12 מפלגת ש"ס שומרת על כוחה עם תשעה מנדטים, מדגם כאן 11 חוזה תוצאה דומה ומדגם חדשות 13 צופה לש"ס שמונה מנדטים. עם זאת, פעילי המפלגה משוכנעים שלאחר ספירת הקולות והמעטפות הכפולות המפלגה תגיע למספר דו ספרתי של מנדטים.

אריה דרעי תנועת ש"ס בחירות לכנסת ה 24 תוצאות הבחירות לכנסת ה-24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד