י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השנאה תימשך?

ליברמן: "הראנו לכולם שיש לנו דרך ייחודית"

בצל המכה האלקטורלית בתוצאות המדגם, הקדיש ליברמן את הצהרתו עם פרסום המדגמים, להבהרה כי דעותיו נשארות זהות גם לאחר הבחירות. ויש להמתין לתוצאות הסופיות

ליברמן: "הראנו לכולם שיש לנו דרך ייחודית"
ליברמן בליל הבחירות צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מסר כדרכו מילים קצרות בליל הבחירות. למרות שאין ביכולתו להיעלם לווינה כבפעמים הקודמות, עם זאת ובצל המכה בתוצאות המדגם, הקדיש האיש את הצהרתו להבהרה כי דעותיו נשארות זהות גם לאחר הבחירות. ויש להמתין לתוצאות הסופיות.

בפתח דבריו אמר: "בתנאים לא פשוטים עשינו את המקסימום והראנו לכולם שיש לנו דרך, דרך ייחודית מאוד. הדבר היותר חשוב הוא שאנחנו לא מתכוונים לוותר על הדרך וכל מה שאמרנו לפני הבחירות אנחנו גם אומרים אחרי הבחירות".

"המטרה שלנו היא להקים ממשלה ציונית וליברלית ועל שני ערכים האלו - לא נוותר. בנוסף אני מציע לכולם לקחת קצת אוויר ולהמתין כמה ימים, בסופו של דבר עדיין מאות אלפי קולות במעטפות הכפולות שמחכים לספירה יכולים לשנות את התמונה מקצה לקצה. כרגע אין הכרעה ברורה" סייג.

עוד הוסיף יו"ר ישראל ביתנו: "אני מקווה שנוכל לבסוף להקים כאן ממשלה יציבה וציונית וליברלית. כרגע אין טעם להתעסק בניחושים או חישובים אבל חייבים להבין שמדינת ישראל זקוקה לתפנית. אי אפשר להמשיך עם אותו חוסר ניהול גם בפן הרפואי, גם בפן הכלכלי".

"אנחנו אופטימיים שנדע תוצאות סופיות שיביאו לדרך אחרת. יהיו התוצאות אשר יהיו, נכבד אותן ונמשיך באותה דרך כי אנחנו מאמינים בצדקת הדרך. תודה רבה לכל המצביעים, התומכים, הפעילים וחברי הסיעה" סיכם ליברמן, וקינח באיחול (מפתיע) "חג פסח כשר ושמח".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו תוצאות הבחירות לכנסת ה-24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד