י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שמר על כוחו בכנסת

בני גנץ מבסוט: "לוחם הייתי, לוחם נשארתי, לוחם אשאר"

"כשאתה נלחם למענה אתה לא שומע את רעשי הרקע אתה לא מריח את הטינופת ואתה ממש לא עוסק בטפל. היו מי שהספידו וסיכמו. אני בחרתי, אנחנו בחרנו להילחם". כך בני גנץ, מי שהפך להפתעת הבחירות הרחק מאוד מאחוז החסימה 

בני גנץ מבסוט: "לוחם הייתי, לוחם נשארתי, לוחם אשאר"
בני גנץ בליל הבחירות צילום: פלאש 90

רגע אחרי שהביא מספר מכובד של מנדטים כנגד כל הסיכויים ולמרות כל הסקרים שהספידו אותו, יו"ר כחול לבן בני גנץ נשא הערב (שלישי) נאום בפני פעילי המפלגה, בו הוא הצהיר כי ילך לבחירות חמישיות ולא יתמוך בנתניהו.

בתחילה הזהיר גנץ כי צריך להיות זהירים. "לא תם ולא נשלם אבל בכל זאת ממשיכה הדרך. אני אוהב את ישראל. תמיד התגייסתי ותמיד אתגייס כדי לשרת אותה. תמיד אשים ותמיד נשים את ישראל לפני הכל. שירתתי בצה"ל כמעט 40 שנה ובשנתיים האחרונות אני משרת את המדינה יחד אתכם בשדה הפוליטי".

לדבריו, "כשאתה אוהב את המדינה כשאתה נלחם למענה אתה לא שומע את רעשי הרקע אתה לא מריח את הטינופת ואתה ממש לא עוסק בטפל. היו מי שהספידו וסיכמו. אני בחרתי, אנחנו בחרנו להילחם".

"לוחם הייתי, לוחם נשארתי, לוחם אשאר", הוסיף גנץ. "אני כאן כדי לשרת את ישראל ולהיות חלק מההנהגה שלה. בשעה הזו התוצאות עדיין אינן בהירות מספיק ואני מציע לכולם להתאזר בסבלנות עד לתוצאות האמת אבל דבר אחד אני יכול להבטיח לכם. עם חבריי יחד איתי נמשיך להיאבק על ערכינו ועל אחדות החברה הישראלית נמשיך לעשות הכל כדי להגן על הדמוקרטיה לשמור על הביטחון נתרום לשיקום הכללכה הבריאות והחינוך ולהוביל לשלום פנימי בתוכנו כדי שנהיה חזקים מול אויבנו כפי שכתבתי היום בכותל הבא שלום עלינו ועשה שלום בתוכנו'.

גנץ המשיך ואמר כי "עוד תגיע העת לסיכומים אך בלילה הזה אני מבקש להודות ולהודות קודם כל למאות אלפי המצביעים שנתנו אמונם בדרך הממלכתית של כחןל לבן. להודות לכל אלה שלא חדלו להאמין לרגע לכם להודות לכם שנאבקתם איתי בשוחות כנגד רוחות רעות מתוך הממשלה ולצערי גם משותפים פוטנציאליים בגוש שבמקום לעזור למאבק פעלו בצורה חסרת אחריות בצורה שאני מאוד מקווה שלא תביא להמשך שלטונו של נתניהו".

הוא הודה "לנבחרת כחל"ב שנשארת נאמנה לדרך כבר שנתיים. מבקש להודות בשמכם ובשמי להודות לכל צוות הקמפיין בראשותה של מעיין. מאוד מאוד חשוב לכל הפעילים והמתנדבים שלנו שהיו ברגעים הטובים ונשארו ברגעים הקשים
זה מעיד עליכם המון ואני מבקש להגיד שוב תודה למצביעים שלנו".

הוא התנצל בפני בני משפחתו- רויטל, נדב, נגה, ניר ונעם "על הקושי הגדול שעברתם ויודע שאתם מאמינים בדרך שלנו חברים, עברו שנתיים בפוליטיקה למדנו דבר או שניים ולכן אנחנו נמתין לתוצאות האמת".

בסיום דבריו הוא ציין כי הוא "מתכוון לעשות את כל מה שביכולתי על מנת לאחד את גוש השינוי הזה ולהוביל לממשלה אחרת ואנחנו נושיט יד בדיוק כפי שהבטחנו לחברים לגוש השינוי. לכל מי שיוכל להציע החלפה של נתניהו. ואם חלילה חוסר ההכרעה אותו ראינו על המסך יביא אותנו לבחירות חמישיות חבריי ואני יחד איתכם נעמוד כחומה בצורה נשמור על הדמוקרטיה הישראלית כפי שעשינו עד היום כפי שתמיד נעשה".

בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד