י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שוב אין הכרעה

נתניהו מחפש עריקים: "אני לא פוסל אף אחד; מושיט יד לכולם"

ראש הממשלה הגיע הלילה לבנייני האומה ונשא נאום שא"א להגדיר אותו כ'נאום ניצחון'. נתניהו מנה את הישגיו וקרץ לח"כים לערוק לממשלה בראשותו | "המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פסילות אישיות ואמביציות" | הנאום המלא

נתניהו מחפש עריקים: "אני לא פוסל אף אחד; מושיט יד לכולם"
נתניהו בליל הבחירות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אחרי כל ראשי המפלגות, בשעה 02:30 לפנות הבוקר, הגיע יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשאת נאום בפני שרי, ח"כי ותומכי הליכוד בבנייני האומה.

נתניהו פתח את דבריו ואמר: "הערב הבאנו הישג אדיר. הליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל בפער גדול מאוד. אנחנו בקידומת 3 המפלגה הבאה אחרינו בקידומת 1. זהו הפער. לא אוהבים לציין זאת בתקשורת, אבל זהו הפער הגדול ביותר אי פעם".

"ישראל מודל לעולם כולו, איזו הצלחה כבירה, בזכותכם אזרחי ישראל, בזכות הרופאים, הצוותים, העם שלנו ובזכות החיסונים שהבאנו! אלופי העולם!".

"עשינו זאת כי דאגנו לכולם, ליהודים ולערבים, לחילונים ולדתיים, לאנשי ימין ולאנשי שמאל. הבאנו מיליוני חיסונים לכולם כפי שהבאנו הסכמי שלום לכולם, כפי ששמרנו על הביטחון של כולם, כפי שבלמנו את איראן לכולם, ועכשיו אנחנו חייבים להמשיך לחזק את הכלכלה שלנו, כלכלת השוק החופשי שבנינו כאן לטובת כולם".

לדבריו: "אנחנו חייבים לשמור גם על ארץ ישראל מול מציאות בינלאומית שמשתנה, מול לחצים חיצוניים, אנחנו חייבים למנוע מאיראן להמשיך להתחמש בנשק גרעיני, אנחנו חייבים להילחם בהחלטת בית הדין בהאג, ואנחנו יכולים להביא עוד הסכמים היסטוריים עם מדינות ערב, שלום תמורת שלום ולא תמורת עקירת יהודים!".

עוד הוסיף ראש הממשלה וקרץ לעריקים פוטנציאליים מקרב מתנגדיו, "אני מציין את כל הדברים האלה מסיבה פשוטה: לכל זה יש רוב מוחלט בעם ובכנסת שזו עתה נבחרה. עם הרוב הזה של חברי וחברות כנסת שמאמינים ודוגלים בעקרונות הללו אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל!".

"ממשלה הומוגנית, ממשלה שהכלכלה שלנו מחייבת אותנו להקים. אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות הללו! אני לא פוסל אף אחד, או אף אחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו, כי השעה מחייבת הזאת, כי המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פסילות אישיות ואמביציות, ממשלה יציבה למדינת ישראל זה מה שהשעה והאתגרים מחייבים ואסור לנו בשום אופן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חדשות, חמישיות, להקים ממשלה יציבה עכשיו!".

"ואני אומר לכם בפשטות מתמטית, בפשטות של הפיזיקה של הפוליטיקה: כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר או מהר יותר לבחירות חמישיות, אסור לנו ללכת לשם!". כך נתניהו הלילה. 

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה 24 תוצאות הבחירות לכנסת ה-24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד