י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נחתה בישראל

לונדון: תוקף האישה החרדית נעצר בביתו

משטרת לונדון עצרה את האנטישמי שתקף באכזריות אישה חרדית בהריון וניסה לרצוח את התינוק שבבטנה באגרופים. בינתיים האישה שבחסדי שמים ניצלה כמו גם העובר, המריאה לישראל | אחיה: "זה קרה בגלל שהיא יהודייה"

לונדון: תוקף האישה החרדית נעצר בביתו
התוקף בלונדון צילום: השומרים

משטרת לונדון עצרה את הגבר האנטישמי האכזר שתועד ביום ראשון, תוקף אישה חרדית בשכונת סטמפורד היל החרדית בלונדון וניסה להרוג את התינוק שבבטנה באגרופים.

האיש בשנות ה-50 לחייו, נעצר בביתו בשכונה סמוכה ונחקר בתחנת משטרה במזרח לונדון. האיש תקף את האישה החרדית שנמצאת בשבוע ה-27 להריונה וניסה להרוג את התינוק על ידי אגרופים שכיוון לבטנה, לא לפני שכיסה את ראשה עם ציפית של כרית.

אחיה, של המותקפת, שלמה רייז, בן ה-18, אמר לאתר 'ג'ואיש כרוניקל': "זה היה בגלל שהיא יהודייה. היא חבשה מטפחת ראש יהודית, (פאה) היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה, ואז הוא שם שקית כלשהי על פניה והכה אותה באגרוף כמה פעמים".

האשה שוחררה מבית החולים במצב טוב, טסה אתמול לישראל לחג הפסח, טיסה שהיתה מתוכננת מראש, משפחתה של האשה מתגוררת בישראל. על פי הדיווח, אביה של האישה הוא מורה בבית הספר תלמוד תורה "חיים מאירים" של חסידות וויז'ניץ הסמוך.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום ראשון האחרון, אישה בהריון שצעדה ברחוב בלונדון בשעות אחר הצהריים, הייתה קורבן לתקיפה מחרידה לאור יום, על ידי גבר אנטישמי שתקף אותה מאחור, הניח כיסוי מעל ראשה והכה אותה בבטנה מספר פעמים בצורה אכזרית ונוראית.

מצילומי מצלמות האבטחה נראה החשוד בורח מהמקום לאחר התקיפה, התיעוד פורסם על ידי ארגון השומרים של סטמפורד היל, שיחד עם המשטרה חיפשה אחר האיש, וביקשה מאזרחים לפנות אליהם אם הם מזהים את האיש, תמונתו הופצה והציבור המקומי נקרא לגלות ערנות, ואכן הוא נתפס על ידי בלשים.

בתיעוד הנוכחי נראה האיש צועד עם 'עגלת קניות' מאחורי האישה החרדית הצעירה, ומניח על ראשה כיסוי, תוך כדי שהוא מכה אותה בעוצמה בבטנה, האשה הצליחה להימלט מהמקום ופונתה לבדיקות רפואיות בבית החולים לאחר שחשה בחנק.

תקיפה אלימה סטמפורד היל אישה בהריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד