י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מכונת מלחמה ציונית"

האנטישמיות של הלייבור הפתיעה אפילו את הוותיקים

האנטישמיות בבריטניה: ארגונים יהודיים דורשים ממפלגת הלייבור הבריטית להשעות את חבר המועצה של מועצת ניוהם בלונדון שפרסם הודעה אנטישמית כנגד שרת הפנים במדינתו

האנטישמיות של הלייבור הפתיעה אפילו את הוותיקים
בניין הפרלמנט הבריטי צילום: Pixabay

מפלגת העבודה - הלייבור הבריטי עומדת בפני דרישה של ארגונים יהודיים להשעות את סוגה טקפקורייל, חבר המועצה של מועצת ניוהם בלונדון שפרסם הודעה בטענה כי פריטי פאטל, כיום שרת הפנים, 'בקעה' בישראל (כמו בקיעת אפרוח מביצה).

בנוסף, הוא גם שיתף פוסט של סרט עם קריקטורות פוגעניות ביותר שממתגת את ישראל כ"מכונת מלחמה ציונית גזענית צמאת דם". הפוסט שפורסם בחשבון "בואו להציל את פלסטין", כולל קריקטורה של גופות חסרות ראש וגופות מבותרות בעזה.

בסרט המצויר נראים גם שדרני טלוויזיה מבריטניה וארה"ב מתעלמים מגופות של פלסטינים וממקדים את מצלמותיהם בתינוק בוכה. בהודעה משנת 2014 נכתב: "זה עדיין הזוי איך תקשורת מערבית מכסה באופן שגרתי את מבצע רצח עם שבוצע על ידי מכונת המלחמה הציונית הגזענים הצמאים לדם, ישראל".

חבר המפלגה האנטישמי הושעה ממפלגת העבודה באוקטובר אשתקד, לאחר שסירב להתנצל בעקבות ממצאים של ארגונים יהודיים לפיו המפלגה פעלה שלא כדין בטיפול במשבר האנטישמיות. הוא שיתף מאמר דעה במרץ 2019, שלפיו אין לג'רמי קורבין "שום דבר להתנצל על היותו מנהיג העבודה הראשון שהתנגד לציונות על רקע מוסרי".

הוא הוחזר כעבור שבועיים אך עדיין לא הוחזרו לו תפקידים ביצועיים פרלמנטריים של מפלגת העבודה. בשנת 2017 הוא פרסם בטוויטר כי גב' פאטל, שרת הפנים הנוכחית "יכולה להיות ראש הממשלה הבא בבריטניה" אך היא "בקעה בישראל". כך דווח ה'ג'ואיש כרוניקל'.

יצויין כי שר אחר לשעבר ממפלגת העבודה בשם איאן אוסטין, עזב את המפלגה בשנת 2019 במחאה על משבר האנטישמיות, ועומד כעת בראש קבוצת הקמפיין נגד הקיצוניות בבריטניה.

מפלגת הלייבור אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד