י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתנהלים כמנצחים

ללא הכרעה: ממשלת ימין או בחירות חמישיות

שלושה חודשי קמפיין אינטנסיבי הגיעו אמש לסיומן עם סגירת הקלפיות, אך הכרעה ברורה לא נראית באופק | בעוד בחלק מתוצאות האמת נתניהו זוכה לרוב, המאבק ככל הנראה צמוד מידי ויוכרע על חודו של קול, אך כל זה לא מפריע ל-2 הצדדים להתנהל כמנצחים

ללא הכרעה: ממשלת ימין או בחירות חמישיות
בחירות 2021 לכנסת ה-24 צילום: צלמי פלאש 90

בתום 90 ימים של מערכת בחירות, יום הבוחר בינתיים הסתיים ללא הכרעה ברורה, מגדמי ערוצי החדשות עודכנו במהלך הלילה שוב ושוב אך ללא הכרעה, מה שמשאיר את האופציה לממשלת ימין או לסבב נוסף של בחירות.

הלילה החל עם מדגמי הערוצים המובילים שהעניקו יתרון לראש הממשלה בנימין נתניהו ולגוש הימין, אלא שבהמשך חלקם בישרו על תיקו של 60 - 60 ואף היה מי שעדכן על יתרון לגוש 'רק לא ביבי' עם 61 מנדטים.

בפועל, ראש הממשלה התנהל כמנצח, שוחח עם ראשי המפלגות בימין, ראשי הסיעות החרדיות אריה דרעי, משה גפני, בצלאל סמוטריץ׳ ואף נפתלי בנט שסירב להתחייב על תמיכה ומשאיר את האופציות פתוחות.

במחנה הנגדי בהובלת יאיר לפיד גם הם מתחילים להתנהל כגוש וניהלו שיחות ביניהם כדי לשתף פעולה, כאשר ייתכן וכוחם יהיה משמעותי כבלוק חוסם להקמת ממשלת נתניהו שישית.

בינתיים, בכנסת משלימים בשעות אלה את ספירת קולות האמת שמתחילים לזרום אט אט, וכבר הערב יחלו בהליך ספירת המעטפות הכפולות שעלולות להשליך משמעותית על תוצאות האמת.

בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24 תוצאות אמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד