י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"עמכם הסליחה"

לאחר ההישג: בצלאל סמוטריץ' מתפנה למטבח

הבוקר נראה בצלאל סמוטריץ' נינוח ומחוייך לאחר ההישג המרשים שהביא אמש ל'ציונות הדתית'. בחשבון הטוויטר שלו הוא פרסם תיעוד בו הוא נראה מכשיר את המטבח הביתי לפסח. "זו הסיבה שאני לא עונה לכם. לא בגלל שהבחירות כבר מאחורינו"

לאחר ההישג: בצלאל סמוטריץ' מתפנה למטבח
בצלאל סמוטריץ' במטבח צילום: מתוך טוויטר

יממה לאחר ההישג הכביר שהשיג בצלאל סמוטריץ' עם מפלגתו החדשה 'הציונות הדתית', הוא אינו פונה לעסוק במשא ומתן אלא נכנס למטבח הביתי כדי להשלים את ההכנות לפסח.

בציוץ שפרסם הבוקר (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו, הציג סמוטריץ' תמונה שלו עסוק בהכשרת המטבח הביתי לפסח, כשהוא מחיוך ונינוח לאחר ההישג המשמעותי בניגוד לציפיות. סמוטריץ כתב לצד התמונה: "חוזרים לחיים", ובהמשך הוסיף: "אגב, לאלפי המברכים שמתקשרים ושולחים הודעות מאז אתמול בלילה, זו הסיבה שאני לא עונה לכם. לא בגלל שהבחירות כבר מאחורינו... עמכם הסליחה...", כתב סמוטריץ' והתייחס לעבודות הנדרשות לפסח במטבח.

אמש (שלישי) התייחס יו"ר הציונות הדתית לתוצאות בחגיגות הניצחון ואמר: "פתחנו את הקמפיין עם מסע ישיבות עם מורנו ורבנו והתלהבות גדולה. זה הברכה הגדולה".

"אנחנו מקווים בעזרת ה' שהתוצאות הכלליות יבשרו על רוב למחנה הלאומי-אומני במדינת ישראל שיהיה אפשר להקים ממשלה טובה", הוסיף.

"זכינו לאחדות עם ציבור חסידי גדול, חסידי חב"ד ויוצאי אתיופיה. אין לי ספק שההישג הזה הוא תוצאה של החיבור ששמים בראש את התורה ואת תלמידי החכמים", סיכם סמוטריץ', ובירך ברכת הטוב והמטיב.

הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד