י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אתר בנייה ביפו

במהלך מרדף: שוהה בלתי חוקי נפל לפיר מעלית ונהרג

שוטרים פתחו במרדף אחרי שוהה בלתי חוקי שנמלט מהם בתל-אביב. במהלך המרדף, נפל החשוד לפיר מעלות בגובה עשרות מטרים ומותו נקבע בזירה

במהלך מרדף: שוהה בלתי חוקי נפל לפיר מעלית ונהרג
אנשי זק"א מפנים את גופתו צילום: זק"א תל אביב

במהלך פעילות של משטרת ישראל לאיתור שוהים בלתי חוקיים בתל אביב, ניגשו השוטרים לאדם שעורר את חשדם. כשהתקרבו אליו הוא פתח בריצה מהירה.

במהלך הבריחה הוא ניסה לקפוץ מעל פיר מעלית אולם ניסיון הקפיצה נכשל והוא נפל מגובה של עשרות מטרים. לוחמי משמר הגבול העניקו לו טיפול ראשוני אולם גורמי הרפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

מדוברות המשטרה נמסר כי "במהלך פעילות לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל לאיתור שוהים בלתי חוקיים בתל אביב יפו הגיע מוקדם יותר היום כוח לסריקות באתר בנייה ביפו".

במשטרה סיפרו כי "עם הגעת הכוח הבחין בהם אחד הפועלים שהחל בריצה ובמהלך המרדף של הלוחמים אחריו בתוך אתר הבנייה הוא ככל הנראה קפץ לפיר בעומק של עשרות מטרים בניסיון להימלט. הלוחמים שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני הזעיקו את כוחות הרפואה שקבעו את מותו".

הפועל, שוהה בלתי חוקי מאזור רמאללה בשנות ה-20 לחייו.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 12:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנפל מגובה באתר בנייה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו".

שוהה בלתי חוקי תל אביב יפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד