י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הזעם על נתניהו

בכיר ב'יהדות התורה': "זוהי חריגה בשותפות"

ביהדות התורה זועמים בימים האחרונים על הסיוע הנרחב שהעניק ראש הממשלה נתניהו למפלגתו של בצלאל סמוטריץ'. הזעם התגבר לאחר שהתברר כי אלפי קולות זלגו מיהדות התורה לציונות הדתית

בכיר ב'יהדות התורה': "זוהי חריגה בשותפות"
ישיבת הסיעה המיוחדת של יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

ביום שאחרי הבחירות, ביהדות התורה עדיין זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת ברקע זליגת הקולות מהסיעות החרדיות למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.

ברקע הפעילות של הליכוד למען מפלגתו של סמוטריץ' שהביאה לזליגה נרחבת, כשעל פי הערכות ראשוניות מדובר בכ-2 מנדטים שעברו מהסיעות החרדיות לציונות הדתית, ביהדות התורה זועמים על ראש הממשלה.

בכיר ביהדות התורה אומר ל'בחדרי חרדים' כי הפעילות של ראש הממשלה בנימין נתניהו והפגיעה בסיעות החרדיות, היא "חריגה בשותפות" בין החרדים לליכוד ולראש הממשלה.

ביהדות התורה מציינים כי מרבית הקולות שנטשו את המפלגה לסמוטריץ' היו כאלה שחנו אצל הסיעות החרדיות, גם מצביעים מהציונות הדתית, שאותם מגדירים "קולות" ו"לא מצביעים", כמו מצביעים שלא רצו לתמוך בימינה החילונית וכעת תמכו בציונות הדתית.

במפלגות החרדיות זועמים על הסיוע הרב שקיבלו בציונות הדתית ונערכים לקרב מולם שיבוא בשבועות הקרובים, במפלגה מעלים תסריט לפיו באם סמוטריץ' יזכה במספר של 7 מנדטים הוא עלול לדרוש את ועדת הכספים על חשבונו של גפני.

הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד