ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כ-11 מנדטים במעטפות הכפולות

היום שאחרי > בגוש הימין-חרדים מקווים לנס; הספירה מתעכבת

מתדרדרים לבחירות חמישיות או שמא המעטפות הכפולות ישנו את מפת הגושים? לעת עתה, לגוש נתניהו-חרדים-סמוטריץ' ובנט רק 59 מנדטים. מניין הקולות במעטפות הכפולות שווה ערך ל-11 מנדטים, כך שייתכן שינוי דרמטי לטובת אחד הגושים | בימין נושאים עיניים לתוצאות האמת

היום שאחרי > בגוש הימין-חרדים מקווים לנס; הספירה מתעכבת
ספירת הקולות צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

יממה לאחר סגירת הקלפיות, ובעוד הליך ספירת הקולות נמשך, בשעות הקרובות תחל בכנסת ספירת קולות המעטפות הכפולות, שעלולות לשנות את התוצאות לגמרי ולהביא לשינוי במפת הגושים.

נכון להערב, גוש הימין עומד על 59 מנדטים כולל נפתלי בנט. גוש 'רק לא ביבי' עם כ-56 מנדטים, כשבתווך נמצאת מפלגת רע"מ של מנסור עבאס, לעת עתה עם 5 מנדטים, שעשויה להכריע את הכף לכאן או לכאן.

בשעות הקרובות יסיימו את הליך ספירת הקולות הרגילים שהם 90% מהקולות, ולאחר מכן תחל ספירת המעטפות הכפולות לאורך הלילה ושעות הבוקר מחר - לפי הערכות, המעטפות הכפולות כוללות כ-450 אלף קולות - השווים לכ-11 מנדטים.

בגוש הימין מקווים לנס ולא שוללים תרחיש של 61 מנדטים, אלא שנכון לעכשיו זה לא נראה ריאלי, אך הם רואים הבדל בין תוצאה של 60 ל-59.

האתגר הראשון של גוש הימין יהיה לבלום את הסתערות מחנה 'רק לא ביבי' על מוקדי הכוח בכנסת, בראשם תפקיד יו"ר הכנסת והוועדות הזמניות עד לכינונה של ממשלה חלופית.

כמו כן, בגוש הימין נערכים לבלום כל חקיקה נגדם, כך עולה שוב הרצון לחוקק את החוק שימנע מראש ממשלה עם כתב אישום לקבל את המנדט מהנשיא להרכיב ממשלה.

בלוק הימין ממשלת ימין תוצאות אמת תוצאות הבחירות לכנסת ה-24 מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד