י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ניסיונות התיווך נכשלו

לא נכנע! גדעון סער מסנן את פניות נתניהו

אמש קרץ נתניהו לעריקים. היום על פי הדיווחים נעשו מספר פניות אל העריק גדעון סער, פניות שנענו בשלילה | גם שותפו אלקין הבהיר הבוקר בתוקף: "לא ניכנס לממשלת נתניהו לא משנה איזה תפקיד יוצע לנו. אם נתניהו ירכיב ממשלה נשרת את הציבור מאופוזיציה"

לא נכנע! גדעון סער מסנן את פניות נתניהו
גדעון סער / בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יוסי זליגר, פלאש 90

המפה הפוליטית הולכת ומסתבכת: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמנם הבטיח אמש (שלישי) כי כמו שדאג לחיסונים כך הוא הולך לדאוג לעריקים. כלומר לשוחח עם כל חברי הכנסת שדוגלים בעקרונות הימין, אך לעת עתה נראה כי הקואליציה הולכת ומתרחקת ממנו.

על פי הדיווח של מורן אזולאי ב-ynet, נעשו היום מספר ניסיונות תיווך בין אנשי נתניהו לסער. ומכמה כיוונים שונים. אך נכון לעכשיו, סער מתבצר בעמדתו. ומסרב להיכנס לקואליציית נתניהו.

כזכור, אמש קרץ נתניהו בנאום שלו לעריקים פוטנציאליים מקרב מתנגדיו, "אני מציין את כל הדברים האלה מסיבה פשוטה: לכל זה יש רוב מוחלט בעם ובכנסת שזו עתה נבחרה. עם הרוב הזה של חברי וחברות כנסת שמאמינים ודוגלים בעקרונות הללו אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל!".

סער שנאם לפניו הבהיר כי במקרה ונתניהו מקים את הקואליציה, פניו לאופוזיציה. "רצינו וקיווינו לתוצאה טובה יותר אבל כדמוקרטים אנחנו מכבדים את מה שכינה מורנו ורובנו מנחם בגין "פסק דינו של הוד מעלתו הבוחר. עשינו כמיטב יכולתנו בתנאים לא קלים" אמר סער והבהיר: "לא ניכנס לממשלת נתניהו, נשרת בגאווה את העם מהאופוזיציה".

שותפו השר לשעבר זאב אלקין, חזר הבוקר והבהיר אף הוא: ''נעשה אחרי הבחירות בדיוק מה שהבטחנו", טען הבוקר אלקין והמשיך: ''לא ניכנס לממשלת נתניהו לא משנה איזה תפקיד יוצע לנו. אם נתניהו ירכיב ממשלה נשרת את הציבור מאופוזיציה".

גדעון סער בנימין נתניהו הרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד