ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לחץ מימין על נתניהו

אופוזיציה לנתניהו: המגיש הביביסט חתם על מסמך

לפני זמן קצר הצטרף מגיש ערוץ 20 בועז גולן לטרנד המסמכים וחתם בשידור חי כי לא יתמוך במפלגה שתשתף פעולה עם מפלגתו של מנסור עבאס | כיצד ינהג נתניהו עם האופוזיציה שקמה לה בקרב תומכיו?

אופוזיציה לנתניהו: המגיש הביביסט חתם על מסמך
בועז גולן והמסמך צילום: מתוך טוויטר

הייתה זו אופירה אסייג בתוכניתה הפרובוקטיבית עם כדורגלן העבר אייל ברקוביץ', שאירחה במהלך קמפיין הבחירות לראיון מלטף את יו"ר תקווה חדשה  גדעון סער והחתימה אותו על מסמך, בו הוא מתחייב שלא ישב בשום מצב תחת בנימין נתניהו. החתמתו של סער בשידור הולידה טרנד חדש שהתגבר ככל שהתקרב מועד הבחירות.

בתחילת השבוע הצטרפו לטרנד נפתלי בנט ואיתמר בן גביר שהתארחו בערוץ 20 בתוכניתו של בועז גולן, במה שכונה "ליל המסמכים" וחתמו כל אחד בתורו על מסמך, בו השאירו מקום לחתימה נוספת של הצד השני.

יו"ר ימינה נפתלי בנט התארח סמוך לבחירות באולפן הפתוח של ערוץ 20, חתם על מסמך שבו התחייב שלא לתת ללפיד את ראשות הממשלה -גם לא ברוטציה, אך השאיר מקום לחתימתו של ראש הממשלה נתניהו ודרש מימנו להתחייב שלא יקים ממשלה בתמיכת הקולות של עבאס. דקות אחריו נכנס בן גביר לאולפן והציג מסמך, בו דרש מיו"ר ימינה נפתלי בנט שלא ישב בממשלה עם יאיר לפיד ומירב מיכאלי, ושלא יקים ממשלה שתישען על קולותיו של מנסור עבאס. 

היום (רביעי) כשהמפה הפוליטית החדשה מתחילה להתבהר ועל השולחן ניצבת האפשרות של הקמת ממשלת ימין של נתניהו בתמיכת מפלגתו של מנסור עבאס, תומכי הימין חלוקים בדעתם לגבי לגיטימציה של מהלך כזה הבוקר חילוקי הדעות עלו לפני השטח כאשר בשידור בערוץ 12 הבהיר הנגבי כי ניתן לשקול מהלך כזה, אך חברו למפלגה ח"כ של מה קרעי הביע שאת נפש ממחשבה על קואליציה בתמיכת הערבים.

לפני זמן קצר, הנושא הנפיץ הגיע לתוכניתו של מגיש ערוץ 20 בועז גולן, שבחר להמשיך בטרנד החתימות והציג בשידור חי מסמך עליו הוא חתום ובו הוא מבהיר כי לא יתמוך במפלגה שתשתף פעולה עם "איסלאמיסטים שונאי ישראל". "בחיים לא אתן קולי למפלגה שתשתף פעולה או תקבל תמיכה ממפלגה איסלאמית, מחבקת טרור ובתוכה שונאי ישראל. יש גבול שאותו לא עוברים!", הצהיר גולן במסמך אותו העלה גם לחשבון הטוויטר שלו.

כעת ניתן לראות כיצד ינהג בנימין נתניהו אל מול האופוזיציה הפנימית שקמה לו מול אופציה של שת"פ עם מנסור עבאס.

מנסור עבאס בועז גולן בנימין נתניהו ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד