י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוזרים לתור את הארץ

הטבע חיכה להמונים: בתיירות בנימין נערכים למטיילים הרבים בחופשת פסח

כשנה לאחר פרוץ נגיף הקורונה, במועצה הגדולה בישראל השלימו את הכנות למטיילים שיגיעו במהלך ימי חול המועד תוך הקפדה על בטיחות ובריאות הבאים. בתיירות בנימין פרסמו תוכניה עם מסלולים ומעיינות רבים. ראש המועצה ישראל גנץ: "האביב פורח ונקי, נותר לנו רק לצאת ולהינות מהארץ היפה שלנו."

הטבע חיכה להמונים: בתיירות בנימין נערכים למטיילים הרבים בחופשת פסח
שדות בבנימין צילום: דוברות בנימין

המועצה האזורית בנימין ערוכה לקבל אלפי מטיילים במהלך ימי חול המועד פסח שיפקדו את המסלולים והמעיינות הרבים בתחומי המועצה. לאחר שנה מורכבת של קורונה, בתיירות בנימין עמלו בשבועות האחרונים על בניית מערך הצעות לטיולים ומעניינות שיוכלו לגרום להנאה בקרב הבאים וכמובן תוך חשיבה על מקומות בטוחים ברמת האוויר הפתוח לאור נגיף הקורונה שעדיין נמצא איתנו. בחג הקרוב יחנכו בתיירות בנימין שני מסלולים חדשים: שביל הצפרים ועין צוף, היוצאים מנוה אחי (ליד נוה צוף) ועובר בעין צוף.

כמו כן, בצימרים השונים התפוסה כמעט מלאה, ובאתרי התיירות נערכים לקבת ההמונים בצמוד לתעודות התחסנות, החלמה או בדיקות קורונה שליליות עד 72 שעות מהגעת המבקר/ת. כמו כן, במועצה מקווים כי תקופת חול המועד תהווה לקרש הקפיצה של אתרי התיירות והתחלה מחודשת של תיירות פנים ואף חוץ. נכון לשנת 2019, למעלה מ-800 אלף מטיילים ביקרו באתרים השונים בחבל בנימין, כאשר שנת הקורונה 2020 פגעה קשות בתיירנים ובכל הנוגעים לעולם התיירות.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, אמר לקראת החג: "בנימין ארץ התנ"ך היא חבל הארץ היפה בעולם וכבר שנה שנמנע מאזרחי ישראל לחוות אותה נורמאלי. ברוך השם אנו בתהליך ארצי ליציאה מהקורונה וימי חול המועד יעמדו לכולנו במבחן. המטיילים הרבים יהנו מארץ נביאים ונביעות אך גם חשוב להמשיך לשמור על כללי הבטיחות נגד הקורונה. האביב פורח ונקי, נותר לנו רק לצאת וליהנות מהארץ היפה שלנו.

ההשקעה בתיירות עומדת לנגד עינינו וגם התקופה האחרונה עמדה בסימן התקדמות ופריצות דרך – חניכת "חוצה בנימין" מסלול ג'יפים בכל חבל בנימין, בניית האמפי בשילה הקדומה שיארח הופעות וכנסים מהדרג הגבוה ועד לחניכת יקב פסגות החדש והמרשים. נוסיף לעלות קומה בתחום התיירות ונבסס את מעמדנו כרשות פורצת דרך בתחום.

אני מאחל לכל אזרחי ישראל חג פסח כשר ושמח ומחכה לראותכם מטיילים ומתרחצים בהרי ומעיינות בנימין."

לכניסה לקריאת כלל המסלולים והמעיינות לפסח 2021 באתר המועצה בלחיצה כאן>>>

לפרטים נוספים:

אושריאל בן עמרם

יועץ תקשורת מועצה אזורית בנימין

טלמון&בן שמעון

054-7453110

בנימין חול המועד חול המועד פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד