י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת פסח

בנק מרכנתיל עם מגוון הלוואות מותאמות אישית בתנאים אטרקטיביים

לקראת חג פסח בנק מרכנתיל מציע מגוון הלוואות בהתאמה אישית עם אפשרות תחילת תשלום ההחזרים לאחר ששה חודשים. לקוחות חדשים שמצטרפים לבנק יכולים גם הם ליהנות מליווי אישי של גורמי מקצוע, בהתאמה מרבית לצרכים האישיים. ההיכרות העמוקה עם אופי החיים החרדי, לצד מקצוענות חסרת פשרות, מאפשרת למרכנתיל ללוות את המשפחה החרדית ולהציע מעטפת בנקאית מותאמת אישית לצרכים הייחודיים של כל משפחה

בנק מרכנתיל עם מגוון הלוואות מותאמות אישית בתנאים אטרקטיביים
מרכנתיל צילום: Hadas parush/Flash 90.

אופי החיים בעולם החרדי נע בין אירועים שונים שיוצרים תקופות בהן קיים צורך מוגבר במקורות כספיים כדי לעבור אותם ברוגע. אלה יכולים להיות שמחות משפחתיות, בר מצוות, חתונות הילדים, וכמובן תקופות של חגים וחופשות, שגם בהן ההוצאות גדלות משמעותית ומצריכות תכנון כלכלי נבון שיסייע לצלוח את התקופות הללו באיזון.

בזמנים כאלה, משפחות רבות נעזרות במקורות מימון רבים כמו: בנקים, גמ"חים ומקורות נוספים. בדרך זו, נוצרת לא פעם הצטברות של חובות וריבוי הלוואות בהיקפים קטנים למספר גורמים. מצב כזה, יוצר לא פעם קושי בניהול התקציב השוטף הכולל גם פירעונות שוטפים של הלוואות למספר גורמים.

כשפסח בפתח וההוצאות רבות, בנק מרכנתיל מאפשר מגוון הלוואות בתנאים אטרקטיביים ובהתאמה מרבית לצרכי הלקוח. בתקופה זו של השנה רבים רוצים לשפץ את הבית, לסייד אותו מחדש, להשקיע בריהוט חדש וכמובן לרכוש את מצרכי החג. בדיוק לשם כך ניתן להיכנס לסניפי הבנק ולקבל הלוואה אשר ניתן להתחיל לשלם את החזריה כעבור ששה חודשים. האפשרות הזאת נותנת מרווח נשימה אחרי החג כדי להתאזן מבחינה כלכלית, ורק אז להתחיל את ההחזרים השוטפים. ככה זה כשמבינים אותך מצוין.

לקוחות חדשים שמצטרפים לבנק גם הם יכולים ליהנות ממגוון ההטבות הייחודיות, שעונות על צרכיהם האישיים ואורח חייהם.

דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל: "כבנק המכיר היטב את המגזר החרדי וקשוב לצרכיו, אנו מאפשרים תנאי הלוואה נוחים הן ללקוחות הקיימים והן ללקוחות חדשים, במיוחד בתקופה זו, כשההוצאות רבות. כדי להקל על משקי הבית, בנק מרכנתיל מאפשר לנוטל ההלוואה, להתחיל לשלם את תשלומי ההחזר על ההלוואה ששה חודשים לאחר קבלתה".

בהתאם לחוק חלה על הבנק חובה להודיע כי: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

מרכנתיל בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד