י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חניכת מרכז

מנהלי מכבי קיימו סיור התרשמות במתחם המתקדם באסותא

המרכז הרפואי החדש של אסותא עונה על הביקוש הגובר לשירותי בריאות מיטביים שישרתו את תושבי ירושלים, ויספק את המענה המתקדם והחדשני ביותר

מנהלי מכבי קיימו סיור התרשמות במתחם המתקדם באסותא
ביקור באסותא צילום: יח"צ

אסותא, רשת המרכזים הרפואיים הפרטיים שבבעלות מכבי שירותי בריאות, מרחיבה את שירותיה ונכנסה לפעילות נרחבת עם פתיחת המרכז הרפואי החדש בבירה הירושלמית. המרכז הרפואי החדש מספק מענה מקיף ומקצועי לתושבי ירושלים, ומוביל סטנדרטים חדשים של שירותי בריאות מתקדמים ונגישים. בכך, הוא מתווסף למעטפת השירותים של מכבי בעיר המעניקה אפשרויות רבות ומגוונות לתועלת חברי מכבי והתושבים.

המרכז הרפואי החדש של אסותא עונה על הביקוש הגובר לשירותי בריאות מיטביים שישרתו את תושבי ירושלים, ויספק את המענה המתקדם והחדשני ביותר, בהתאם לסטנדרטים הידועים של אסותא. פתיחת המרכז הרפואי של אסותא נותנת מענה לצמיחה המשמעותית של מכבי עם המצטרפים החדשים מהמחוז. 

במרכז החדש יוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מותאמים באמצעות מכונים מתקדמים, ובהם: מכון גסטרו הכולל קולונסקופיה וגסטרוסקופיה באמצעות מכשור מתקדם; מכון ממוגרפיה בו יבוצעו אולטרסאונד וביופסיה לגילוי מוקדם; מכון קרדיולוגיה כולל אקו לב במאמץ, אקו מבוגרים וארגומטריה; מכון פוטותרפיה הכולל מכשיר כל גופי ומכשיר ידיים ורגליים; מכון עיניים שבו יבוצעו בדיקות OCT ובעתיד הקרוב הזרקות אוויסטין; מכון שינה לבדיקות אמבולטוריות; מכון אולטרסאונד כללי, ומרפאות מומחים לייעוץ רפואי על ידי מומחי אסותא.

מנהלי המרכזים הרפואיים בבית שמש, רוממה ורמת שלמה, ר' יצחק קלוגמן ור' יצחק קליין וגב' דבורה מילר, לצד מנהלת המגזרים של המחוז גב' שוש תם ומתאמי קשרי הקהילה – ר' משה דיסלדורף מאחיסמך, ר' מוטי שמני מביתר, ר' שמחה פזניצ'בסקי מרוממה, גב' דבורי יעקובסון מבית שמש, גב' ברוריה וייסברג מבית שמש, גב' חיה פרוש מרמות וגב' מרים פאקעקע מרוממה, סיירו במתחם המרכז הרפואי החדש כדי להתרשם מקרוב מהחדשנות והרפואה המתקדמת שעומדת לרשותם של תושבי ירושלים. את הסיור הוביל מנהל אסותא ירושלים, מר אמיל איליונסקי, שהציג את הפעילות שמתקיימת במקום עם הסטנדרטים והאיכות הרפואית הגבוהה ביותר.

מנהלי המרכזים הרפואיים ומתאמי קשרי הקהילה ציינו כי מדובר בבשורה משמעותית מאד לתושבי ירושלים, שמעתה יכולים לקבל את המעטפת הרפואית האיכותית ביותר בתוך העיר. לדבריהם, לתושבי ירושלים, המהווים חלק ניכר מחברי מכבי, מגיע לקבל את מיטב השירותים הרפואיים בנגישות מרבית וביעילות. אסותא, עם מיטב המומחים ואנשי המקצוע, כמו גם המכשור המתקדם, מביאה את הבשורה גם לירושלים ומשנה את פני העתיד הרפואי של העיר.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, ד"ר חגי פרנקל, "מכבי כארגון הבריאות המוביל בישראל פועל כל העת לשיפור איכות חיי הקהילה. פתיחת המרכז הרפואי החדש של אסותא בירושלים הינו נדבך נוסף בחזון שלאורו אנו צועדים- לתת שירותים רפואיים מצוינים לחברים שלנו בירושלים ובכלל. כעת יוכלו חברי מכבי בירושלים והסביבה ליהנות מתוספת משמעותית של שירותים רפואיים, המצטרפים לשירותים המקצועיים והאיכותיים הניתנים גם כיום בקהילה. נמשיך לפעול על מנת לייעל את השירות הניתן לחברינו ולשמור על בריאותם".

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "החזון שלנו הוא להעניק חווית רפואה ושירות בסטנדרט אסותא לכלל תושבי מדינת ישראל ועתה גם לתושבי ירושלים. אני מכיר היטב את העיר על צרכיה בתחום שירותי הבריאות מתפקידי הקודם, וגאה על כך שתושבי הבירה  יוכלו ליהנות מסטנדרט אסותא ברפואה ובשירות".

מכבי שירותי בריאות אסותא בית החולים אסותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד