י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בהשתתפות הרב הראשי

מכבי השלימה את ההיערכות לחג במכירת חמץ, הקו הפתוח והכנת המרכזים הרפואיים

החמץ של קבוצת מכבי נמכר באמצעות רבני בני ברק שליט"א ● כמידי שנה קיימה מכבי את ה'קו הפתוח' בהשתתפות הגר"ד לאו שליט"א בו השיבו הרבנים שליט"א על שאלות הציבור ומכבי פארם הפיצה את מדריך התרופות הכשרות לפסח ● המרכזים הרפואיים בכל המחוזות עברו ניקוי והכשרה לחג ● המרכזים הרפואיים בירושלים ומרפאות השבת ערוכות למתן שירות בשבת הגדול ויום טוב ראשון של פסח

מכבי השלימה את ההיערכות לחג במכירת חמץ, הקו הפתוח והכנת המרכזים הרפואיים
נערכים לחג במכבי צילום: יח"צ

ימים ספורים קודם חג הפסח, במכבי שירותי בריאות השלימו את היערכותם לחג בשורה של פעילויות שנערכו לקראת הפסח – ובראשם מכירת החמץ של קבוצת מכבי, 'הקו הפתוח' שבו השיבו גדולי הרבנים שליט"א יחד עם בכירי רופאי מכבי לשאלות הציבור, הפצת מדריך התרופות הכשרות לפסח וכמובן היערכות המרכזים הרפואיים עצמם להמשיך ולהעניק את השירותים הרפואיים הטובים ביותר.


בישיבה עם הרב הראשי • קרדיט: יח"צ

כמידי שנה קיימה מכבי את מכירת החמץ של כלל קבוצת מכבי בכל רחבי הארץ, כאשר השנה נערכה המכירה רבני העיר בני ברק - רב אב"ד דבני ברק הגרי"א לנדא שליט"א, רב אב"ד דבני ברק הגרש"צ רוזנבלט שליט"א, רב אב"ד בני ברק הגר"מ בן שמעון שליט"א ראש ישיבת "אור אליצור", בהשתתפות חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן וסגניו ר' יוסי ליפשיץ ור' יוסי בינדר. כשאת המכירה קיימו ראש מחוז המרכז מר דניאל ברמן ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, שקיבל לשם כך ייפוי כוח ממנכ"ל מכבי מר רן סער וחברות הבת של מכבי. המכירה התנהלה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כן קיימה מכבי השבוע את 'הקו הפתוח', בו השיבו הרבנים שליט"א יחד עם בכירי מכבי על שאלות הציבור בענייני תרופות לחג הפסח. השנה נערך הקו הפתוח בירושלים, במעמד הרה"ר לישראל ונשיא ביה"ד הרבני הגדול הגר"ד לאו שליט"א וראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, ובהשתתפות מורי הוראה וצוות רופאי מכבי מהמחוז.

עוד קודם לכן פרסמה מכבי פארם את רשימת התרופות הכשרות לפסח, שאושרו על ידי בד"ץ העדה החרדית ואגף הרוקחות של מכבי. הרשימה גובשה במשך חודשים על ידי אגף הרוקחות במכבי, שם עמלו למצוא חלופות לתרופות כשרות לחג. במכבי רואים חשיבות רבה לתת מענה ולהיות קשובים למגזר ולמקפידים בפסח לקחת תרופות כשרות.


היערכות במכבי לקראת החג • קרדיט: יח"צ

לצד זאת השלימה מכבי את היערכותה לקראת חג הפסח ופעלה להכשיר את כלל המרכזים הרפואיים שלה ברחבי הארץ לקראת חג הפסח. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המרכזים הרפואיים עברו ניקוי יסודי ומוגבר על ידי צוותי ניקיון, בהתאם להנחיות הרבנים והנהלת הקופה.

השנה חל ערב חג הפסח בשבת קודש, כך ששבת הגדול ויום טוב ראשון של פסח יחלו בזה אחר זה, ולשם כך הנחו במכבי להיערך לפעילות מתגוברת במרפאות השבת שיופעלו במשך יומיים רצופים למען הציבור על מנת להעניק שירות רפואי מיטבי לחברי מכבי שירותי בריאות – גם בשבת וחג,  על ידי רופא שאינו יהודי במרכזים הרפואיים של מכבי בשכונות רוממה, רמת אשכול, רמת ורמת שלמה.

לצד זאת יפעלו גם שאר מרפאות השבות הפועלת בהסכם מכבי, בהם כל מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ – בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, כרמיאל וחיפה; עם מוקד 'עזר מציון' בבני ברק, עם מוקד השבת של ארגון 'סעד ומרפא' בקריית בעזלא בירושלים, עם ארגון 'עזרת אחים' המפעיל מוקדי שבת בבית שמש, באשדוד, באלעד ובערים נוספות.

מכבי שירותי בריאות הכנות לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד