י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מוסד הרב קוק מציג

"שבוע הספר התורני" יוצא לדרך עם מבצעים ענקיים

גולת הכותרת של מוסד הרב קוק היא ללא ספק יריד הספרים הגדול בעולם שמתקיים בכל שנה מאיסרו חג הפסח ועד ר"ח אייר • היריד כולל מבצעים והנחות ענק בסדר גודל של עד 65 אחוזי הנחה והגרלה אחת יוצאת דופן על קנייה שלמה במתנה

"שבוע הספר התורני" יוצא לדרך עם מבצעים ענקיים
יריד ספרים צילום: קובי כץ

כולנו מכירים את "בית היוצר הגדול לספר התורני" הלא הוא מוסד הרב קוק. המוסד מייצג היטב את מהותו של עם הספר ואת אהבתו וחיבתו הרבה לספרי הקודש. במהלך עשרות שנות פעילותו הענפה ,המוסד הוציא למעלה מ-2400 כותרים בכל נושא תורני שניתן להעלות על הדעת. הספרים שבהוצאת המוסד פונים לכל עדה ומגזר בעם ישראל, ואין יהודי בעולם שלא יצא לו ליהנות מפירותיו המתוקים של המוסד.

לחצו כאן כדי להיות חלק מהיריד הענק וליהנות ממבצעים בלעדיים>>


במהלך היריד • קרדיט: קובי כץ

גולת הכותרת של מוסד הרב קוק היא ללא ספק יריד הספרים הגדול בעולם שמתקיים בכל שנה מאיסרו חג הפסח ועד ר"ח אייר. מה שזכה לכינוי "שבוע הספר התורני" היריד כולל מבצעים והנחות ענק בסדר גודל של עד 65 אחוזי הנחה! על מגוון ענק של ספרים רחב וסטים בשלל נושאים. הציבור מצפה וממתין ליריד כל שנה על מנת לחדש ולרענן את אוצר הספרים שלו, בזמן היריד הקונים ממלאים עגלות סופר עמוסות ספרים, פשוטו כמשמעו.

כמובן שבתקופת הקורונה לא ניתן לערוך יריד המוני שכזה בהשתתפות אלפי אנשים, אבל במוסד הרב קוק לא מותרים על הצורך של הציבור. ומספקים פתרון נגיש ונוח בדמות אתר חדשני ומתקדם המכיל את כל כותרי המוסד כולל תיאור והסבר מפורט על כל אחד. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להיכנס ולהזמין, ותוך יומיים בלבד הספרים יגיעו אל פתח דלתכם. האתר כבר עכשיו רושם הצלחה אדירה וההזמנות זורמות מכל קצוות הציבור, ובנוסף קיים מוקד טלפוני המאפשר לבצע הזמנה מתוך קטלוג.

לחצו כאן כדי להיות חלק מהיריד הענק וליהנות ממבצעים בלעדיים>>


"שבוע הספר התורני" • קרדיט: קובי כץ

לאחרונה חלה ירידה בתחלואה בסיעתא דשמיא, והוקלו ההגבלות על התקהלויות במבנה סגור. ולכן התאפשר למוסד לקיים את היריד באופן פיזי, על פי הנחיות משרד הבריאות. היריד יתקיים בבית מוסד הרב קוק בכניסה לירושלים, ואלה מאיתנו שאוהבים להרגיש את הספרים, ולבחור אותם אחד אחד. יכולים לגשת לשם וליהנות מהמבחר הענק, ומשפע הכותרים שמוצעים למכירה.
השנה מוסד הרב קוק יוצא במבצע מהספרים, מבצע ענק שיתקיים למשך כל תקופת היריד. בכל יום תיערך הגרלה בין הרוכשים במוסד או באתר, והזוכה המאושר יקבל החזר מלא על כל הקניה! כן! הקונה שיעלה בגורל יקבל את סל הקניה שלו כולל כל הספרים שרכש במתנה. בלי אותיות קטנות ובלי כוכביות, הכסף יוחזר ישירות לחשבון.
ביריד תוכלו ליהנות מאלפי הכותרים שיצאו במשך השנים, ונמצאים בכל בית מדרש. ובנוסף מרבי המכר של כל הזמנים:
פירוש הרמב"ן על התורה (2 כרכים)

חמשה חומשי תורה – תורת חיים (7 כרכים)

חידושי הריטב"א + חידושי הרשב"א + חידושי הר"ן (52 כרכים)

כל כתבי הראי"ה קוק זצ"ל (21 כרכים)

טל של תחיה – מכתבים ראשונים של אנשי אמונה לאחר השואה.
אז אם ברצונכם להעשיר את אוצר הספרים שלכם, או להעמיק בנושא החביב עליכם. היריד השנתי של מוסד הרב קוק, הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. וגם תוכלו לקבל את כל סכום הקניה בחזרה.

לחצו כאן כדי להיות חלק מהיריד הענק וליהנות ממבצעים בלעדיים>>

הרב קוק יריד ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד